خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج مطرح کرد؛

مردم در پیچ و خم عدم انجام وظایف دستگاه‌های خدمات رسان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۱۱۵

عضو شورای شهر کرج گفت: کوتاهی دستگاه‌های خدمات رسان باعث تضعیف حق شهروندان شده و اتهام کم کاری را به سمت مدیریت شهری می برد.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی محمودآبادی عضو شورای اسلامی شهر کرج به همراه آرش یگانه شهردار منطقه7 و جمعی از معاونان و مدیران منطقه با توجه به درخواست شهروندان شهرک فرهنگیان از این محل بازدید کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: با توجه به درخواست های متعدد شهروندان در خصوص زیرسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهری که جزء وظایف و دغدغه مدیریت شهری است متاسفانه همکاری لازم از سوی دستگاه‌های خدمات رسان برای مهیا کردن زیرساخت های معابر صورت نمی گیرد که این کوتاهی باعث تضعیف حق شهروندان شده و فلش اتهام به سوی مدیریت شهری می چرخاند.

رحیمی افزود: از شرکت‌های خدمات رسان آب و فاضلاب، گاز، توزیع نیروی برق استان البرز و دیگر دستگاه‌های ذیربط انتظار می رود برای رفع دغدغه و مشکلات شهروندان و همچنین تکریم ارباب و رجوع نهایت همکاری را با شهرداری کرج داشته تا مدیریت شهری به سمت مدیریت یکپارچه حرکت کند.

رحیمی در این بازدید به عدم وجود فضای سبز مناسب در شهرک فرهنگیان اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری در راستای بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و همچنین تزریق سلامت و نشاط به جامعه باید تمام تلاش خود را به کار گیرد و فضای سبز و رفاهی متناسب با ذائقه شهروندان آن منطقه همچون کودکان، بانوان و سالمندان ایجاد کند. 

 وی تاکید کرد: احداث پارک و ایجاد فضای سبز و بازی برای کودکان، آسفالت خیابان های فرعی خیابان سنبل، تکمیل بلوار سنبل 4 و همچنین زیرسازی و جدولگذاری معابر ذکر شده با توجه به درخواست شهروندان احصاء شد و در دستور کار منطقه 7 شهرداری کرج قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز