خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

۱۵۰ رسانه در استان کرمانشاه انتخابات دور دوم را پوشش می دهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۰۳۸

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: ۱۵۰ نفر عوامل رسانه‌ای شامل ۱۰۰ نفر خبرنگار و ۵۰ نفر تصویربردار، عکاس و نیروهای پشتیبانی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را در حوزه انتخابیه کرمانشاه پوشش می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، عبدالله الماسی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمانشاه، کارت شناسایی و معرفی نامه برای عوامل رسانه ای صادر شده و هماهنگی های لازم نیز برای پوشش این رویداد مهم سیاسی در شهرستان کرمانشاه انجام شده است.

وی با قدردانی از فعالان رسانه ای استان کرمانشاه در انعکاس دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه، گفت: تدابیر لازم برای به تصویر کشیدن حضور مردم شهرستان کرمانشاه در پای صندوق های رای در مرحله دوم نیز اندیشیده شده و تمام تلاش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان انعکاس این رویداد مهم به مردم استان است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمانشاه همچنین به ایجاد میز اطلاع رسانی در ستاد انتخابات استان کرمانشاه مستقر در استانداری اشاره کرد و گفت: حدود ۱۰۰ نفر خبرنگار در این میز مستقر شده اند تا اخبار و اطلاعات مورد نیاز را به موقع به اطلاع مردم برسانند.

الماسی در ادامه با بیان اینکه ستاد انتخابات استان کرمانشاه پنج اقدام برای تقویت سلامت و امنیت انتخابات این دوره انجام داده است، گفت: بروزرسانی و تقویت نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای، برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک و آموزش عوامل اجرایی، برگزاری جلسات تعاملی و همفکری با نامزدهای انتخابات در هفته‌های گذشته، برگزاری مستمر دوره های آموزشی برای مجریان و عوامل انتخابات و نظارت مستمر بر فرآیند آغاز انتخابات از ۲ هفته پیش و آماده سازی تجهیزات و امکانات با آموزش نیروها و تلاش برای برگزاری انتخاباتی با سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز