خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

ما مجری بی‌طرف و فعال انتخابات هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۹۸۵

استاندار کرمانشاه با تأکید بر اینکه دولت در انتخابات بی‌طرف است، گفت: به‌عنوان مجری بی‌طرف و فعال در انتخابات، حافظ رأی مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز در جمع با خبرنگاران در سناد انتخابات کرمانشاه، اظهار کرد: امروز، روزی مهم در راستای تکمیل کردن یک جشن ملی است.

وی با بیان اینکه انتخابات مرحله دوم به‌اندازه مرحله اول اهمیت دارد، ادامه داد: این دو مرحله با هم یک فرایند هستند و اهمیت واحدی دارند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در مرحله اول انتخابات 6 کرسی از 8 کرسی مجلس کرمانشاه با رأی مردم انتخاب شدند و تکلیف 2 کرسی در حوزه انتخابیه کرمانشاه باقی‌ماند.

وی با اشاره به فعالیت 10 هزار نفر عوامل اجرایی در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرمانشاه، گفت: تعداد شعب این مرحله نیز به همان تعداد شعب مرحله اول (به تعداد 645 شعبه) است.

صحرایی با بیان اینکه انتخابات مرحله دوم در کرمانشاه به صورت کاملا الکترونیکی است، خاطرنشان کرد: آموزش‌دهی چند جانبه در هیأت نظارت، اجرایی و بازرسی و همچنین مردم(از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما) ارائه شده و مشکلی در این رابطه نداریم.

استاندار کرمانشاه با تأکید بر اینکه دولت در انتخابات بی‌طرف است، اظهار کرد: به‌عنوان مجری فعال بی‌طرف در انتخابات حافظ رأی مردم هستیم.

وی اضافه کرد: برای تقویت سلامت انتخابات به اطمینان‌بخشی بیشتر در این دوره تغییرات اندیشه شده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا به صورت فردی و مشترک با هر چهار نامزد انتخابات این دوره حوزه انتخابیه کرمانشاه جلساتی برگزار شده و نظرات آن‌ها را خواستار شدیم تا با مشورت و هم‌فکری تلاش کردیم شرایط را برای یک رقابت سالم فراهم کنیم.

وی در پایان با قدردانی از حضور پرشور مردم در دور اول انتخابات، تصریح کرد: امروز با حضور خوب مردم انتخابات تکمیل می‌شود و 8 نماینده استان کرمانشاه، ان‌شاءالله برای پیشرفت تعالی استان راهی مجلس می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز