خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار شیراز خبر داد؛

خیریه های مجوز دار در جمع آوری فطریه همکاری می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۰۸۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز گفت: خیریه های دارای شرایط و مجوز با معرفی نامه رسمی می توانند به شورای زکات کمیته امداد این شهرستان مراجعه و طبق دستورالعمل های قانونی فعالیت کنند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم کرامت فر در حاشیه شورای زکات این شهرستان تصریح کرد: این خیریه ها می توانند مجوزات قانونی لازم همراه با کارتن پلاست و دیگر اقلام را جهت دریافت زکات تحویل بگیرند تا در جمع آوری زکات فطریه در مناطق معرفی شده تحت پوشش و زیر مجموعه های خود همکاری کنند. 

این مقام مسئول اظهار کرد: خیریه هایی که مجوز دریافت زکات فطریه از شورای زکات شهرستان دارند می بایست آمار جمع آوری زکات را با تایید امام جماعت مسجد مناطق خود به شورای مذکور اعلام کنند.

به گفته وی؛ دهیاران با محوریت بخشداری های شهرستان شیراز با قید فوریت اقدام به تشکیل شورای زکات در مناطق تحت پوشش خود خواهند کرد و نماینده شورای زکات شهرستان شیراز طی مکاتبه ای با صدا و سیمای مرکز فارس موضوع را جهت اطلاع رسانی عمومی اعلام خواهد کرد. 

کرامت فر ابراز کرد: امیدواریم با این تدابیر اتخاذ شده شرایط پرداخت زکات فطریه این واجب شرعی از سوی مردم مومن و متدین شهرستان شیراز تسهیل و با کمترین دلواپسی انجام گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز