خبرگزاری کار ایران

فرماندار شیراز خبر داد؛

نجابت و قادری از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان راهی مجلس شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۰۷۹

انتخاب دو نماینده دیگر به دور دوم رفت

با اعلام فرماندار شیراز روح الله نجابت با تعداد ۷۸ هزار و ۳۵۱ رأی ماخوذه و جعفر قادری با ۵۹ هزار و ۶۲ رأی ماخوذه با کسب بیش از ۲۰ درصد آرا در مرحله اول حد نصاب را کسب کردند و راهی مجلس شدند و انتخاب دو نماینده دیگر شیراز به دور دوم رفت.

به گزارش ایلنا، لطف الله شیبانی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: کل آرای ماخوذه ۳۴۱ هزار و ۸۲ رای بوده و مجموع آرای صحیح ۲۸۹ هزار و ۴۲ رای  ملاک انتخاب نامزدها بوده است .

وی ادامه داد: تعداد ۵۲ هزار و ۴۰ رای آرای ماخوذه باطل بوده است و طبق ماده ۹ قانون انتخابات مجلس حداقل یک پنجم آرای صحیح کسب شود.

با پایان یافتن شمارش آرای حوزه انتخابیه شیراز و زرقان روح الله نجابت و جعفر قادری به عنوان منتخبان حوزه شیراز و زرقان معرفی شدند و برای معرفی ۲ منتخب دیگر انتخابات به دور دوم کشید.

۴ نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان عبارتند از:

۱) علیرضا پاک فطرت با تعداد ۵۶ هزار و ۳۲۹ رأی 

۲) ابراهیم عزیزی با تعداد ۵۲ هزار و ۷۷۳ رأی 

۳) سید اسماعیل حسینی با تعداد ۴۹ هزار و ۱۱ رأی 

۴)رحمت الله مرزوقی با تعداد ۴۷ هزار و ۳۱۴ رأی

وی ادامه داد: ۲ نوع آرای باطله داریم که آرای باطله ماخوذه داریم که آرای سفید، آرای ناخوانا و آرای افراد غیر از داوطلبین باشد، ماخوذه هستند و جز مشارکت محاسبه می شود و آرای باطله غیرماخوذه آرای خرید و فروش شده و یا مازاد بر تعرفه صندوق در شعبه وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز