خبرگزاری کار ایران

رونمایی از سامانه جدید ارتباطات مردمی ۱۳۷

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۵۸۵

در آئین افتتاح ستاد مرکزی خدمات سفر شهرستان شیراز که با حضور مسئولین استانی و شهری در فرهنگسرای کتاب برگزار شد، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری از رونمایی پوسته جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا جاویدی بیان کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ سال‌ها است که مشغول فعالیت و خدمات‌رسانی به شهروندان هست و به نظر می‌رسید که نیاز به بازنگری جدی در فرآینده های تعریف شده داشته باشد.

جاویدی گفت: با هماهنگی و جلسات متعددی که با کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز و معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری داشتیم تصمیمات جدیدی اتخاذ شد.

وی اظهار داشت: در راستای بهبود کیفی پاسخگویی به شهروندان، گردشگران و زائرین شهر شیراز، قابلیت‌های جدیدی در سامانه ایجادشده که می‌توان، امکان تعریف مهلت زمانی انجام کار برای هر گزارش امکان ثبت امتیاز عملکرد برای هر وضعیت، امکان رضایت سنجی از کلیه گزارش‌های شهروندی، امکان رهگیری گزارش شهروندی به‌صورت مستمر، امکان تغییر وضعیت خودکار و اجرای اپلیکیشن کاربران حوزه‌ها را به هدف ایجاد رضایت‌مندی شهروندان را داشته باشیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، گفت: با ظرفیت‌های جدید ایجادشده در این سامانه و قابلیت گزارش‌گیری‌های متعدد و متنوع می‌توان از این سامانه به‌عنوان یک سامانه هوشمند برای مدیریت و برنامه ریزی شهری بهره برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز