خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز نشان تبریز را دریافت کرد

کد خبر : ۱۱۰۶۰۳

نشان تبریز، بالا‌ترین نشان و نماد ویژه این شهر به شمار می‌رود که از سوی مدیریت شهری به میهمانان و شخصیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و ملی اهدا می‌شود.

ایلنا: نشان ویژه تبریز توسط مهندس اکبری سرپرست شهرداری این کلانشهر به شهردار شیراز اهدا شد.
به گزارش ایلنا، در دیدار امروز صبح شهرداران شیراز و تبریز، اکبری با اهدای نشان ویژه شهر تبریز به پاک فطرت شهردار شیراز وی را به عنوان شهروند افتخاری این شهر معرفی کرد.
گفتنی است نشان تبریز، بالا‌ترین نشان و نماد ویژه این شهر به شمار می‌رود که از سوی مدیریت شهری به میهمانان و شخصیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و ملی اهدا می‌شود.
خاطرنشان می‌شود پاک فطرت در رأس هیأتی مرکب از معاونین و مدیران ارشد شهرداری شیراز برای سفری سه روزه و کاری وارد شهر تبریز شده بود.
وی و همراهان در این سفر کاری ضمن بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی و سرمایه گذاری شهر تبریز، در خصوص آخرین پیشرفت‌های شهر عمرانی خدماتی شهر تبریز به تبادل نظر با مدیران شهری این شهر پرداختند.
در این سفر سه روزه شهردار شیراز از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی و سرمایه گذاری شهرداری تبریز نظیر نورپردازی‌های سطح شهر، عمارت شهرداری، مجتمع تجاری خدماتی خاوران، عابرگذرهای سنگ فرش تربیت و ولی عصر، مجموعه رفاهی تفریحی عباس میرزا و ائل باغی، ترمینال تبریز، مجتمع لابه پارک، جنگل کاری عون علی، تله کابین و مجموعه بازار تبریز بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز