خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز خبر داد:

افتتاح بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال پروژه در شیراز

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۸۱۰

فاز اول این پروژه در بلوار اتحاد در شرقی‌ترین نقطه کلانشهر شیراز و در نزدیکی محله های مهرگان، تقدیم شهروندان فهیم شیرازی می شود که امیدواریم به کام همه همشهریان گوارا باشد.

شهردار شیراز از افتتاح ۳۷ پروژه فرهنگی، خدماتی و عمرانی با بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار به مناسبت آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در مناطق ۱،۳ و ۷ شیراز، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علیرضا پاک فطرت پیش از امروز با بیان اینکه این پروژه ها در راستای افزایش رفاه شهروندان در مباحثفرهنگی، ترافیکی، بهبود منظر شهری و عمرانی، فضای سبز، حفظ محیط زیست انجام شده است، اظهار داشت: این پروژه ها با حضور مسئولین استانی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهروندان بطور رسمی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پروژه بوستان شهروند در منطقه هفت، گفت: فاز اول این پروژه در بلوار اتحاد در شرقی ترین نقطه کلانشهر شیراز و در نزدیکی محله های مهرگان، تقدیم شهروندان فهیم شیرازی می شود که امیدواریم به کام همه همشهریان گوارا باشد.

علیرضا پاک فطرت با بیان اینکه فاز اول این بوستان با هزینه بیش از ۱۵۰میلیارد ریال در تملک و اجرا ساخته شده است، افزود: این پروژه با داشتن امکانات متعدد تفریحی و ورزشی متعدد و زیبایی خاص به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه بوستان شهروند در کنار بزرگراه مولوی که به زودی عملیات اجراییش آغاز می شود قرار دارد، گفت: ویژگی خاص این بوستان با قرار گرفتن در کنار بزرگراه های آتی الاحداثو داشتن تمامی امکانات ورزشی و رفاهی است که می تواند شرایط بسیار مناسبی را برای تمامی شهروندان شیرازی فراهم کند.

علیرضا پاک فطرت تصریح کرد: ۳۶ پروژه دیگر شامل بهسازی محیط شهری، آسفالت گسترده معابر، لوله گذاری برای جمع آوری آب های سطحی و… بطور همزمان بهره برداری و وارد خدمت به شهروندان شهر مقدس شیراز می شود.

شهردار شیراز اضافه کرد: خدمات رسانی مطلوب و قابل قبول به شهروندان از اهداف و برنامه های شهرداری شیراز است که در این راستا از همراهی سایر دستگاهها نیز بهره مند بوده ایم.

وی همچنین گفت: پروژه‌های متعدد دیگری نیز مراحل تکمیل را طی می‌کند که امیدواریم در مقاطع مختلف بتوانیم آنها را افتتاح کرده و به شهروندان تقدیم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز