خبرگزاری کار ایران

شناسایی ۵۲ ساختمان ناایمن در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۸۷۴

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز از بررسی ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه ۱۰ شهرداری خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسعود زارعی در حاشیه یکصد و پنجاه و دومین جلسه این کمیسیون اظهار کرد: در ادامه بررسی وضعیت اجرای پروژه های برش خدمات شهری در مناطق یازده گانه، در این جلسه کمیسیون، گزارش عملکرد شهرداری منطقه ده ارائه و بررسی شد.

وی افزود: از ۵۰ برنامه مصوب شده این منطقه، در چند برنامه، عقب افتادگی در پروژه ها وجود داشت که مطابق با زمانبندی ارائه شده تا پایان سال مالی جاری، شاهد به نتیجه رساندن اقدامات و پروژه ها در این منطقه باشیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا از بررسی ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه ۱۰ شهرداری خبر داد و گفت: مقرر شد در جلسه آینده کمیسیون، با حضور معاون خدمات شهری و دیگر متولیان امر تکلیف محوریت پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز مشخص شود.

این مقام مسئول در پارلمان شهری شیراز در خصوص دستور کار دیگر این کمیسیون با موضوع تفاهم نامه مشترک هوانیروز سپاه، شورا و شهرداری و ساختمان های ناایمن محدوده شهر شیراز نیز گفت: این موضوع در کمیته ایمنی و بحران ذیل کمیسیون بررسی و در خصوص شناسایی ۵۲ ساختمان در شهر مطرح شد و مقرر شد موضوع مذکور با حضور متولیان استانی جهت تعیین تکلیف ساختمان های ناایمن و بررسی سناریوهای بحران شهرداری در دستورکار کمیسیون قرار گیرد.

مدیریت یکپارچه ایمنی و بهداشت(HSE) در شهرداری از دستور کارهای دیگر کمیسیون بود که زارعی در خصوص آن یادآور شد: این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و سرانجام مقرر شد موضوع ابتدا به اتاق فکر شهرداری ارجاع داده شود و ضمن دعوت از اعضای شورا مواردی همچون ضوابط، آیین نامه، نیروی انسانی، تجهیزات مورد بررسی قرار گیرد و سپس نتایج حاصله جهت بررسی فنی به کمیسیون ارسال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز