خبرگزاری کار ایران

ساعت کاری اداره‌های قزوین در ماه مبارک رمضان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۷۷۳

معاون توسعه مدیریتی و برنامه ریزی استاندار قزوین گفت: ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی در ماه رمضان ۸ صبح است.

به گزارش ایلنا، سید موسی متوسلین گفت: به منظور ایجاد زمینه لازم برای بهره‌مندی مطلوب کارکنان دولت از فضائل و معنویات ماه مبارک رمضان، ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان، آموزشی و بهداشتی) از روز سه شنبه ۲۲ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان ساعت ۸ صبح تعیین شده است.

معاون توسعه مدیریتی و برنامه ریزی استاندار قزوین اضافه کرد: ساعت شروع به کار در روز‌های کاری بعد از شب‌های قدر، ساعت ۹ صبح و پایان ساعات کاری در این ایام مطابق با قوانین و مقررات مربوطه خواهد بود.

وی افزود: به منظور تسهیل شرایط کارکنان دارای شرایط خاص نظیر بانوان دارای فرزند در مقطع پیش‌دبستانی و دبستانی، بانوان سرپرست خانوار و ... مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با درخواست شناور بودن ساعات کاری این دسته از همکاران حداکثر تا یک ساعت پس از زمان تعیین شده موافقت کنند.

متوسلین عنوان کرد: نظارت بر اجرای موارد مزبور از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به نحوی باشد که هیچ خدشه‌ای به نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات در ساعات اداری موظف وارد نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز