خبرگزاری کار ایران

اعضای هیات مدیره سهام عدالت در زنجان انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۵۱۳

مجمع عمومی انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان زنجان برگزار شد و اعضای هیئت مدیره مشخص شدند.

به گزارش ایلنا، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: طبق آرای ماخوذه نمایندگان شهرستان‌های زنجان و طارم، ابهر، خرمدره و ایجرود اعضای اصلی هیات مدیره و شهرستان ماهنشان و یک شخص حقیقی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

نادری اظهار کرد: بزرگترین انتخابات اقتصادی در استان زنجان برگزار شد و با برگزاری مجمع عمومی سهام عدالت اعضای هیات مدیره مشخص شدند.

وی با اشاره به اینکه این انتخابات با مشارکت ۶۳.۲۹ درصدی برگزار شد، اضافه کرد: یکی از مسائل مثبت برگزاری این انتخابات حضور ۶ شرکت سهام عدالت شهرستان‌ها به عنوان کاندیدا بود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: طبق آرای ماخوذه شهرستان‌های زنجان و طارم، ابهر، خرمدره و ایجرود اعضای اصلی هیات مدیره و شهرستان ماهنشان و یک شخص حقیقی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی افزود: تعداد ۳۸۰ هزار سهامدارانی که نحوه مدیریت سهام خود را به صورت غیر مستقیم انتخاب کرده بودند، مجاز به شرکت حضوری و یا الکترونیکی در این انتخابات بودند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: با توجه به مشارکت بالای سهام‌داران، شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان از این پس پاسخگوی مطالبات مردم در بحث سرمایه گذاری و تخصیص و تقسیم سود خواهد بود.

نادری افزود: با توجه به نظارت سازمان بورس شاهد اتفاقات خوبی برای سهامداران سهام عدالت در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز