خبرگزاری کار ایران

اعضای هیات مدیره پالایشگاه تبریز انتخاب شدند

کد خبر : ۱۶۳۰۹۶

در مجمع عمومی عادی که بطور فوق العاده این شرکت شرکتهای گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه گذاری هامون سپاهان، خدمات هامون سپاهان، سرمایه گذاری سهام عدالت استان زنجان و سرمایه گذاری سهام عدالت استان همدان به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره شرکت پالایش نفت تبریز انتخاب شدند.

اعضای هیات مدیره شرکت پالایش نفت تبریز با حضور اکثریت صاحبان سهام این شرکت انتخاب شدند.
به گزارش ایلنا مدیر عامل شرکت پالایش نفت تبریز در مجمع عمومی عادی که بطور فوق العاده این شرکت برگزار شد گفت: در سالی که از سوی رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده تمامی کارکنان و اعضای این شرکت با عزم و مدیریت جهادی خود نقش بسیار موثر و غیر قابل انکاری در تحقق شعار امسال ایفا خواهند کرد.
محمد باقر دخیلی با اشاره به عملکرد و برنامه‌های شرکت در سال ۹۲ ادامه داد: پالایشگاه تبریز در سال گذشته با همت جهادی تمامی کارکنان خود توانسته است به اکثریت اهداف تعیین شده علی رغم وجود مشکلات عدیده‌ای و تحریمهای اقتصادی دست یابد.
وی با اشاره به انجام تعمیرات اساسی تمامی واحدهای پالایشی در سالجاری اظهار داشت: در این تعمیرات اساسی واحد‌ها به مدت ۲۲ روز از چرخه فعالیت خارج شده و عملیات بهسازی، تمیز کاری و رفع نواقص انجام خواهد شد که علی رغم قطع تولید تمهیداتی بکار گرفته شده تا این امر موجب کاهش سود دهی سهام پالایشگاه نشود.
وی اضافه کرد: پروژه قیرسازی نیز بیش از ۹۵ درصد پیشرفت داشته که امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه جاری راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گیرد.
دخیلی ادامه داد: بازیافت گازهای ارسالی به مشعل پالایشگاه یکی دیگر از طرح‌های این شرکت می‌باشد که در این پروژه تمامی گازهای مفیدی که در مشعل‌ها به هدر می‌رود بازیافت شده و در سیستم سوخت کوره‌های پالایشگاه مورد استفاده قرار خواهد گرفت که از دیدگاه اقتصادی و همچنین از لحاظ جلوگیری و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی تاثیر بسزایی خواهد داشت.
وی با اشاره به اجرای طرح روغن سازی در دو فاز گفت: در فاز اول مواد اولیه از خارج سازمان تهیه و تبا تبیین فرمولاسیون در این شرکت مخلوط وبسته بندی شده و به عنوان روغن هیدرولیک و روغن ماشین آلات صنعتی قابل عرضه به بازار می‌شود و در فاز دوم احداثواحد روغن سازی از اهم طرح‌های فعالیتی شرکت در بلند مدت قرار دارد که خود موجب افزایش سودهی هر سهم شرکت خواهد شد.
وی با اشاره به پروژه‌های کاهش انرژی و کیفی سازی محصولات و طرحهای زیست محیطی یادآور شد: در پروژه‌های زیست محیطی به دنبال کنترل و کاهش آلایندگی‌های هوا، آب و خاک به عنوان یکی از مسئولیتهای مهم اجتماعی وتعهدات ارزشی و اخلاقی شرکت هستیم.
مدیر عامل شرکت پالایش نفت تبریز افزود: علاوه بر پروژه‌های متعدد میان مدت از قبیل طرحهای کاهش مصرف انرژی و بهبود راندمان تجهیزات دو پروژه سرماه یه‌ای بلند مدت نیز یکی در قالب طرح جامع و دیگری در قالب بهینه سازی کمی و کیفی محصولات در حال پیگیری است.
وی ادامه داد: در طرح جامع ظرفیت پالایشگاه از ظرفیت فعلی به ۱۶۰ هزاربشکه در روز افزایش می‌یابد و تمامی مشخصات کیفی بر اساس استاندارد یورو۴ تامین می‌شود و در پروژه بهینه سازی ۱۵۰ هزار بشکه در روز به ظرفیت فعلی اضافه خواهد شد ضمن انکه مشخصات کیفی استاندارد یورو ۴ نیز تامین خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: انتخاب یکی از این دو گزینه به مطالعات تکمیلی وهماهنگی‌های لازم با معاونت‌های وزارت نفت و شفاف‌تر شدن منابع مالی موردنیاز و سایر ملا حظات اقتصادی بستگی دارد.
بر پایه همین گزارش در این مجمع که با حضور اکثریت سهامداران با ۹۲.۴۶ درصد سهم برگزار شد شرکتهای گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه گذاری هامون سپاهان، خدمات هامون سپاهان، سرمایه گذاری سهام عدالت استان زنجان و سرمایه گذاری سهام عدالت استان همدان به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره شرکت پالایش نفت تبریز انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز