خبرگزاری کار ایران

بیش از ۶۰درصد جمعیت شهری آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۳۷۸

مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: ۴۰ درصد جمعیت استان و ۶۱ درصد جمعیت شهری تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالله مسافر یادگاری، در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: در حال حاضر یک بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی امام رضا، یک مرکز جراحی محدود در مهاباد، ۵ پلی کلینیک، ۳درمانگاه تخصصی و یک درمانگاه سطح عمومی و یک بیمارستان ۳۲ تختخوابی خوی تحت پوشش تامین اجتماعی فعال هستند. 

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری ۹۸۱مورد پرونده برای نازایی تشکیل شد و بیش از ۸۴ میلیارد ریال هزینه پرداخت شده است.

مسافر یادگاری یاد آور شد: درمانگاه عمومی پیرانشهر با پیشرفت فیزیکی ۸۸ درصد، بیمارستان ۶۴ تخت خوابی مهاباد با پیشرفت فیزیکی ۴۲ درصد و درمانگاه عمومی شاهین دژ از جمله پروژه های در حال ساخت توسط سازمان تامین اجتماعی هستند.

وی خاطرنشان کرد: بازسازی واحد تغذیه بیمارستان امام رضا، خرید سی تی اسکن دوم بیمارستان، طرح توسعه اورژانس بیمارستان با برآورد اعتبار اولیه ۸۰۰میلیارد ریال، توسعه اورژانس، احداث پارکینگ بیمارستان و ایجاد واحد زایمان طبیعی از جمله پروژه های توسعه ای بیمارستان امام رضا در ارومیه است.

معاون درمان تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در ۹ماه سال جاری بیش از یک میلیون و ۵۵۶هزار مورد ویزیت در مراکز انجام شده همچنین در بخش بستری نیز  ۲۰هزار و ۴۵۷مورد نیز بستری داشتیم، ادامه داد: کل مبلغ پرداختی برای بیماران خاص ۷۶میلیارد ریال برای ۹ماهه سال جاری پرداخت شده است.

مسافر یادگاری اظهار کرد: در سال جاری تعداد ۱۳هزار و ۵۰۴مورد عمل جراحی در مراکز تامین اجتماعی آذربایجان غربی انجام شده که بیش از ۸درصد نسبت به مدت زمان سال گذشته خود افزایش یافته است.

وی گفت: در ۹ ماهه سال جاری در ۱۳۰۰ میلیارد تومان در درمان غیر مستقیم هزینه شده و در حال حاضر ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی داریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: در استان یک میلیون و ۳۰۰هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که ۴۰ درصد جمعیت استان و ۶۱ درصد جمعیت شهری را تشکیل می‌دهند.

مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت:  یک میلیون و ۳۰۰هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که ۴۰درصد جمعیت استان و ۶۱درصد جمعیت شهری را شامل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز