خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان رازی به ایلنا خبر داد:

توزیع داروی بیماران تحت پوشش بیمارستان رازی تربت حیدریه درب منزل

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۹۳۸

رئیس بیمارستان رازی تربت حیدریه گفت: در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا، طرح ابتکاری بیمارستان رازی جهت تحویل داروی بیماران مزمن درب منزل اجرا شد.

محمد عجم در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در تربت حیدریه گفت: با حمایت های مدیریت و معاون درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی بیمارستان رازی تربت حیدریه به عنوان پایلوت این طرح تعیین شد که داروی مورد نیاز بیماران مزمن به صورت رایگان درب منازل آنها تحویل داده شود تا نیازی به مراجعه حضوری به مرکز درمانی نداشته باشند چون اکثر که آنها از افراد در معرض خطر کرونا و مسن هستند.

وی گفت: از دهم فروردین ماه این طرح اجرایی شده و روزانه بین 40 تا 60 بسته دارویی با حمایت بخش خیرین و همکاران به درب منازل بیماران ارسال که این اقدام با هدف پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در مراکز درمانی به بیماران مزمن انجام می شود.

عجم تصریح کرد: با اجرای موفقیت آمیز این طرح در تربت حیدریه با دستور مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی این طرح برای تمامی بیماران مزمن خراسان رضوی که حدود 100 هزار نفر هستند، اجرایی شد.

رئیس بیمارستان رازی تربت حیدزیه تاکید کرد: از آنجایی که بیمارستان رازی تنها بیمارستان تامین اجتماعی در جنوب خراسان رضوی است و ارائه این خدمت برای بیماران مزمن تحت پوشش بیمارستان رازی ساکن شهرستانهای خواف، رشتخوار، مه ولات و زاوه نیز انجام می شود.

رئیس بیمارستان رازی درپایان از فرماندار تربت حیدریه، فرماندار رشتخوار ، بخشدار جلگه رخ و رئیس و همکاران شعبه تامین اجتماعی و پرسنل پرتلاش بیمارستان رازی درکمک به اجرای بهتر این طرح تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز