خبرگزاری کار ایران

۱۳۰۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۵۳۵

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام بالغ بر ۱۳۰۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته و رهاسازی ۶۰ خودرو گرفتار در برف خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی، با اشاره به تداوم بارش برف در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در مجموع در این مدت ۱۳۴۵ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان صورت گرفت و هشت محور روستایی نیز بازگشایی شد که دسترسی به راه تعداد قابل توجهی روستا را فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت شش مورد ریزش نیز در محورهای مختلف استان داشتیم که کار ریزش برداری در کوتاهترین زمان انجام شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از رهاسازی ۶۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف در مسیرهای مختلف استان طی ۲۴ ساعت گذشته نیز خبر داد.

کهریزی تاکید کرد: عمده بارش برف را در مناطق اورامانات، اسلام آبادغرب و سنقر و کلیایی داشتیم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل  و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از پای کار بودن بالغ بر ۱۱۰ نیرو در این عملیات یاد کرد و افزود: بالغ بر ۷۰۰ تن شن و نمک نیز به جهت جلوگیری از یخ زدگی در سطح راه‌های کرمانشاه مصرف شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وقوع مجدد برف و باران طی دو روز آینده، از آماده‌باش ۴۵۰ نیروی راهداری و ۴۶ راهدارخانه استان یاد کرد و ادامه داد: به میزان کافی دپو شن و نمک نیز انجام شده است.

کهریزی به افراد توصیه کرد طی بارش‌های آتی از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند و حتما تجهیزاتی مانند زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه توجه به سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن خودرو را نیز ضروری دانست و خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند قبل از هرگونه سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها باخبر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز