خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز خبرداد؛

توسعه میدان‌ مرکزی میوه و تره‌بار شیراز در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۴۵۴

شهردار شیراز گفت: بازارچه‌های جدید و توسعه میدان‌ مرکزی و ایجاد میدان‌های دوم و سوم میوه و تره‌بار در دستور کار است.

به گزارش ایلنا، محمدحسن اسدی در نشست رابطین شورای اسلامی شهر با سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز با تأکید بر این موضوع که سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی یکی از عوامل ایجاد رضایت‌مندی در شهروندان است، اظهار کرد: هدف شورای اسلامی شهر و شهرداری در این بخش کسب سود مادی نیست بلکه کوتاه کردن دست واسطه‌ها، کیفیت خدمات و درنهایت رضایت‌مندی شهروندان، در دستور کار قرار دارد.

 وی با بیان اینکه در یک سال گذشته اقدامات خوبی در سازمان ساماندهی مشاغل شهری انجام‌شده است، خاطرنشان کرد: طراحی بازارچه‌های جدید و توسعه میدان مرکزی میوه و تره‌بار و میدان‌های دوم و سوم از طرح‌های خوبی است که در دستور کار قرارگرفته و باید با جدیت دنبال و پیگیری شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست گفت: در حوزه ساماندهی مشاغل مزاحم شهری اقدامات خوبی انجام‌شده است که نتایج آن در آینده نزدیک نمایان خواهد شد.

محمدتقی تذروی با بیان اینکه خدمات‌دهی مطلوب به شهروندان نیازمند نظارت مستمر در مراکز عرضه خدمات است، اظهار کرد: منابع انسانی شهرداری برای نظارت بر این مراکز با حجم گسترده خدمات محدود است و رابطین شورا باید در این زمینه با ما همکاری بیشتری داشته باشند.

توسعه میدان‌ مرکزی میوه و تره‌بار  شیراز در دستور کار است

توجه ویژه به منافع شهروندان از ایجاد زیرساخت‌ها 

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز نیز در این نشست با بیان اینکه نقشه راه و گام‌های عملیاتی ساماندهی مشاغل مزاحم شهری در شیراز تدوین‌شده است، اظهار کرد: در ابتدا متناسب با نیازهای شهر و شهروندان زیرساخت‌ها و فرآیندهای موردنیاز در مسیر تحول سازمان شناسایی و طی یک سال گذشته بر اساس مأموریت‌های سازمانی در حوزه ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده و ساماندهی مراکز عرضه خدمات و محصولات، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده است.

پژمان شفیعی تصریح کرد: با ایجاد چارچوب‌های کاری و برپایِ برنامه‌ریزی دقیق، بودجه عمرانی سازمان با افزایش حدود ۵ برابر نسبت به یک سال گذشته در قالب پروژه‌های پژوهشی، هوشمند سازی، ساماندهی مشاغل آلاینده، ساماندهی مشاغل بی‌کانون، احداث بازارچه‌ها و بهسازی و نگهداری میدان مرکزی میوه و تره‌بار تدوین‌شده که نشان‌دهنده تحول و پویایی در سازمان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

وی طراحی بازارچه‌ها با الگوی جدید را از دیگر اقدامات مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: به‌زودی کلنگ اولین بازارچه با الگوی جدید دریکی از مناطق کلان‌شهر شیراز به زمین زده خواهد شد‌.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز با تأکید بر ارتباط مستمر با رابطین شورا به‌عنوان نمایندگان مردم، بیان کرد: با توجه به‌ضرورت اثرگذاری مطالبات و خواسته‌های به‌حق شهروندان در برنامه‌ها و پروژه‌های سازمان، تلاش می‌کنیم از نظرات یاوران و رابطین شورا استفاده و به این ارتباط پایدار و مستمر شود.

ارتباط مدیران با مردم به معنای پویایی و فعالیت سازمان است

مشاور شهردار شیراز در حوزه ارتباطات مردمی بابیان اینکه ارتباط با مدیران به معنای پویایی و فعالیت یک سازمان است، عنوان کرد: ارتباط با مردم در شهرداری بسیار گسترده و مبنای فعالیت‌های آن است.

غلامرضا شهریاری بابیان اینکه رابطین شورای اسلامی شهر شیراز یک گروه منسجم و پل ارتباطی میان مدیران و مردم هستند، گفت: مردم باید از اقدامات شهرداری مطلع و ارتباط با محلات تقویت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز