خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز تاکید کرد؛

تشدید نظارت بر عملکرد بازار کالاهای اساسی در سطح البرز

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۶۴۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از آغاز تشدید نظارت بر فعالیت صنوف در سطح استان به منظور کنترل بازار ماه مبارک رمضان و شب عید خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله افضلی با تاکید بر تشدید نظارت بر عملکرد بازار کالاهای اساسی در سطح البرز، اظهار کرد: پیرو اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان و فعالیت اجرایی قرارگاه نظارت و بازرسی از کالاهای اساسی با حضور عزیزاله افضلی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز و دستگاه های متولی استان آغاز شد.

وی ادامه داد: در این طرح ۱۳۰ تیم نظارت و بازرسی تا پایان فروردین ماه بر عملکرد فروشندگان کالاهای اساسی نظارت کرده و گزارشات به تعزیرات حکومتی ارسال که در اسرع وقت با صدور رای تعیین تکلیف خواهند شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز افزود: به منظور کنترل بازار شب عید در استان البرز با متخلفان در اسرع وقت برخورد خواهد شد.

این طرح به دستور استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز و با مشارکت 12 دستگاه نظارتی از جمله جهادکشاورزی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف، اتاق اصناف، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس نظارت بر اماکن نیروی انتظامی، استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، و... در اجرای طرح تشدید بازرسی ها در کرج و دیگر شهرستان های استان البرز درحال اجراست. همچنین شهروندان نیز قادر هستند درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با تلفن ۱۲۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز