خبرگزاری کار ایران

کمبودی در تامین مرغ شب یلدا در آذربایجان غربی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۶۹۴

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه ️توزیع گوشت قرمز و مرغ بدون محدودیت در حال انجام است، گفت: کمبودی در زمینه تامین مرغ برای شب یلدا وجود ندارد و بازار توسط بازرسان کنترل و پایش می‌شود.

به گزارش ایلنا، خسرو شهبازی در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه، روزانه به طور میانگین ۲۳۰ تا ۲۵۰ تن گوشت مرغ گرم در سطح استان توزیع می‌شود اضافه کرد: ️نیاز روزانه گوشت مرغ استان  حداکثر ۲۴۰ تن است و در صورت وجود مازاد تولید در صورت صدور مجوز به سایر استانها ارسال می شود.

شهبازی، با بیان اینکه جوجه های نیمه دوم آبان و آذر ماه سال جاری به زودی وارد بازار مصرف می شود، گفت: پیش بینی شده میزان کشتار مرغ در کشتارگاه‌ های استان به بیش از ۲۸۰ تن در روز برسد.

وی افزود: نیاز استان و استان‌های همجوار چهار میلیون قطعه جوجه در ماه است، که در ماه بیش از یک میلیون قطعه میزان تولید افزایش یافته و سعی می‌شود تا در تامین نیاز بازار کمبودی وجود نداشته باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ️توزیع گوشت قرمز و مرغ بدون محدودیت در حال انجام است، اظهار کرد: کمبودی در زمینه تامین مرغ برای شب یلدا وجود ندارد و بازار توسط بازرسان کنترل و پایش می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز