خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت فارس مطرح کرد؛

برنامه ریزی‌های مدون جهت توسعه فعالیت واحدهای تولیدی، صنعتی و دانش بنیان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۷۹۹

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس بر استراتژی و تدوین سلسله برنامه ریزی های مدون جهت توسعه فعالیت واحدهای تولیدی، صنعتی و دانش بنیان در راستای (رشد تولید و مهارم تورم) تحقق شعار ابلاغی رهبری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ایزدی گفت: حضور واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و تجاری استان فارس در دومین رویداد بین المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲ با محوریت دانش و فناوری و با اهداف معرفی کالاها، محصولات، میزان پتانسیل، ظرفیت و قابلیت های لازم در تولید نیازمندی های روز دنیا و رقابت تنگاتنگ با سایر کشورهای دنیا بسیار حائز اهمیت است. 

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی در این نمایشگاه به خوبی حاضر شوند افزود: معرفی و در معرض دید علاقمندان، دانشگاهیان، متخصصین و فعالان اقتصادی و تولیدی قراردادن مجموعه فعالیت‌ها، نوآوری های علمی، صنفی و صنعتی با برپایی چنین رویدادی‌، در کشور مهم تلقی می‌شود.

ایزدی ادامه داد: برگزاری این رویداد به عنوان فرصتی مغتنم برای حوزه تولید، صنعت، معدن و تجارت است، تا دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید قرار دهند.

دومین رویداد نمایشگاهی بین المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲، به مدت ۳ روز در روزهای ۳ الی ۵ دی ماه ۱۴۰۲ در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز