خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس:

پروژه نفوذ را در لایحه خشونت علیه زنان کشف کردیم/ از طریق سیستم قانون‌گذاری قصد فروپاشی در حوزه خانواده‌ها را داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۳۰۳

هر کسی در دفتر و خانواده من تخلف کرده باشد را خودم کنار می‌گذارم/مقابل جریان‌هایی که به زنان ظلم می‌کنند می‌ایستیم

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: خدا را شکر می‌کنم پروژه نفوذ را در لایحه پیشگیری از خشونت علیه زنان را کشف کردیم، پروژه‌ای بود که آمریکا بواسطه برخی واسطه‌ها می‌خواست در مجلس نفوذ کند، تدوین این پروژه برای سال‌ها قبل بود و از طریق سیستم قانون‌گذاری و قوانین خاص قصد فروپاشی در حوزه خانواده‌ها را داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه محمدبیگی در نشست نمایندگان استان قزوین در مجلس با دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی با اشاره به ضرورت شفافیت آرای نمایندگان گفت: عملکرد نمایندگان در جایگاه شیشه‌ای در دید افراد قرار دارد، از اولین افرادی بودم که درباره شفافیت نظر دادم، سؤال ما از مجمع تشخیص مصلحت هم هست که چرا این طرح در مجمع مانده‌ است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ادامه‌ داد: با وجود اینکه طرح هنوز در مجمع مانده، داوطلبانه سامانه را راه‌اندازی کردیم و نمایندگان استان هم از طرح شفافیت حمایت کردند و رأی دادند.

وی در پاسخ به پرسشی در حوزه بیمارستان هزار تخت خوابی عنوان کرد: در سه و سال و نیم گذشته در حوزه بهداشت و درمان تلاش‌های خوبی صورت‌ گرفته، ۱۸ هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور اضافه شده‌ است.

این مسئول ادامه‌ داد: درحال‌حاضر در استان 80 پروژه عمرانی سلامت در حال اجرا است و می‌توانیم پایتخت پروژه‌های عمرانی سلامت باشیم.

اجرای ۳ هزار و ۴۰ میلیارد تومان پروژه سلامت در قزوین

محمدبیگی اظهار کرد: با تلاش‌های ویژه موضوع بیمارستان‌ها در قزوین پیگیری شده و برای بیمارستان 700 تخت‌خوابی اعتبار سفر رئیس‌جمهور را هم گرفتیم.

وی اضافه‌ کرد: بیمارستان شهدای آبیک ۲۰ سال مانده‌ بود؛ به من گفتند به این حوزه ورود نکن اگر ورود کنی زمین می‌خوری، اما مسئولین را دعوت کردیم، آمدند و دیدند و وارد پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور شد و ایران هم برای حمایت از آن وارد عمل شدند، برای بیمارستان تاکستان و بوئین‌زهرا هم پیگیری‌هایی صورت گرفت.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس بیان کرد: ۳ هزار و ۴۰ میلیارد تومان پروژه سلامت در هفته دولت اجرا شد و با طرح‌های در دست اجرا چهره قزوین از مظلومیت و محرومیت در حوزه سلامت خارج می‌شود.

این مسئول تصریح‌ کرد: چطور می‌شود تیمی که این‌گونه کار می‌کند، در زمان کرونا به بیمارستان‌ها می‌رفت و پیگیر تجهیزات بود، مخالف ساخت بیمارستان هزار تخت خوابی باشد، باید مشکل پروژه بررسی شود.

وی اضافه‌ کرد: این بیمارستان به پنج مجوز نیاز داشت و از سال ۹۵ مشکل داشته و ربطی به نمایندگان فعلی ندارد، با دولت سیزدهم جلسه گذاشتیم و قرار شد پروژه به پنج فاز تبدیل شود، دوست داریم قطب توریسم سلامت باشد، آیا اگر خود پروژه مشکل دارد تقصیر من است.

پروژه نفوذ را در لایحه خشونت علیه زنان کشف کردیم

محمدبیگی درباره لایحه پیشگیری از خشونت علیه زنان گفت: خدا را شکر می‌کنم پروژه نفوذ را در لایحه پیشگیری از خشونت علیه زنان را کشف کردیم، پروژه‌ای بود که آمریکا بواسطه برخی واسطه‌ها می‌خواست در مجلس نفوذ کند، تدوین این پروژه برای سال‌ها قبل بود و از طریق سیستم، قانون‌گذاری و قوانین خاص قصد فروپاشی در حوزه خانواده‌ها را داشتند.

وی ادامه‌ داد: پنج بخش سند ۲۰۳۰ در این لایحه کشف‌ شده، این لایحه با سیاست‌های ملی سلامت، جمعیت و خانواده و قرآن مغایرت دارد، اشکالات رو برطرف کنند و بیاورند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس تصریح‌ کرد: مگر می‌شود یک زن نماینده از منع خشونت بیزاری کند، مخالف هرگونه خشونت هستیم و مقابل جریان‌هایی که به زنان ظلم می‌کنند می‌ایستیم.

باید برای مشارکت حداکثری امید آفرینی کنیم

این مسئول بیان کرد: با شورای ائتلاف جلسات مختلفی برگزار شده، باید برای مشارکت حداکثری امید آفرینی کنیم و قصد شورای ائتلاف هم این است، البته اشکالاتی در داخل جریان وجود دارد.

وی ادامه‌ داد: باید جوانان را وارد عرصه کنیم تا مشارکت سیاسی را یاد بگیرند، سومین دوره‌ای است که در انتخابات داوطلب شده‌ام، به تعهدات پای بند خواهم بود.

محمدبیگی درباره عملکرد استاندار بیان کرد: نقدها را صریح و واضح به استاندار گفتم، جاهایی که نتیجه نگرفتم به وزیر کشور، معاون پارلمانی و دولت گفتم، از عملکردهای خوب دفاع کردیم و در ترک فعال‌ها تذکر دادیم، هر جا اشکال باشد صریح می‌گویم.

این مسئول ادامه‌داد: امروز هدف ما باید وحدت برای اهتزار پرچم و مشارکت حداکثری و روسفیدی مردم و روسیاهی دشمنان باشد.

270 هزار مادر، خودروی دولتی دریافت کردند

محمدبیگی در پاسخ به پرسش درباره قانون جوانی جمعیت گفت: این قانون‌مانند بچه من دائماً همراهم است و شبانه‌روز برای آن و نظارت بر اجرای آن برنامه ریزی داریم، با این قانون ۲۷۰ هزار مادر برای اولین بار در تاریخ ایران خودروی دولتی دریافت کردند.

وی اظهار کرد: ۷۳۰ هزار  فقره وام فرزندآوری پرداخت‌ شده، به ۳۴ هزار واحد زمین رایگان اهدا شده که تا پایان سال به ۷۰ هزار مورد می‌رسد و ۲۰۰ هزار خانواده در نوبت زمین هستند، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی افزایش پیدا کرده است و ۱۰ تا ۱۵ ماده از قانون ویژه جوانان مجرد است.

برای اظهارات خود علیه من سند بیاورید

محمدبیگی در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان درباره سوء استفاده از موقعیت نمایندگی برای ارتقای شغلی و موقعیت همسر، فرزند و همچنین مسئول دفتر خود گفت: پیگیری حقوقی صحبت‌هایی که گفته شد محفوظ است، البته تاکنون از دانشجویی شکایت نکرده‌ام؛ پسرم ۱۷ ساله و دانش‌آموز است، کجا برای او کار و شغل را فراهم کردم.

وی ادامه‌ داد: همکلاسی‌های همسر مظلوم من، معاون وزیر، رئیس انرژی اتمی و یا در سمت‌های دیگر مشغول هستند اما چون من در دولت اصلاحات نماینده شدم، او را از وزارت کشور بیرون کردند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس اضافه‌ کرد: براساس قانون همسر نمایندگان می‌توانند انتقالی بگیرند اما 9 ماه انتقال او را ندادند و تمام این مدت مجبور به رفت و آمد بودم و همسر و فرزندانم تنها بودند، در نهایت او به یکی از وزارت‌خانه‌ها مأمور شد.

وی اظهار کرد: اخیراً پس از شکایت مسئول دفترم، حکم بدوی دادگاه، یکی از افرادی که درباره او حرف زده بود صادر و او محکوم‌شده، چطور جرات می‌کنید علیه نماینده خادم ملت که جانش را هم فدا می‌کند اظهارات دروغ بگویید و توهین کنید.

این مسئول تأکید کرد: برای اظهارات خود سند بیاورید، هر کسی در دفتر و خانواده من تخلف کرده باشد را خودم کنار می‌گذارم، صحبت‌هایی که برای تخریب نمایندگان گفته می‌شود نشان می‌دهد نیازمند کلاس اخلاق در برخی دانشگاه‌ها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز