خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

دشمنان با همه امکانات رسانه‌ای بانوان را هدف قرار داده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۷۰۳

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: دشمنان به جایگاه و اهمیت نقش بانوان واقف هستند و با همه امکانات رسانه‌ای و فرهنگی خود وارد میدان شده‌اند تا کرامت، نجابت و عفاف بانوان ما را خدشه‌دار کنند اما با حضور بانوان عفیف ما نخواهند توانست به اهداف خود برسند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم و همایش بانوان ایرانی طلایه‌داران ساخت شبستان حضرت زینب (س) که صبح امروز در سالن اجتماعات سپاه استان برگزار شد، گفت: ما برای آگاهی از تاریخ انقلاب و رنج و استقامت مادران و همسران شهدا رسالت داریم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه‌داد: شهدا نقطه عزت و آبروی ما هستند و شهید حاج قاسم سلیمانی احترام به فرزندان شهدا را به ما آموخت.

وی عنوان کرد: از نظر امام را حل بار تربیتی و آبروی جامعه در دستان بانوان است و تربیت از خانه تا دانشگاه و درون جامعه به‌دست بانوان اتفاق می‌افتد.

این مسئول ادامه‌داد: بانوان باید در جامعه تأثیرگذار باشند و پرچم حسینی، عزت و عفاف را برافراشته نگاه دارند.

رفیعی آتانی سپس به وضعیت جنگ غزه اشاره کرده و گفت: استکبار جهانی جنگ ترکیبی و فرهنگی به راه انداخته اما در نهایت با ایستادگی ملت‌های مظلوم شکست می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: جنایت‌های آمریکا و اسرائیل به اندازه‌ای فجیع است که در خود لندن و آمریکا جمعیت‌های هزار نفری برای محکومیت این جنایات به خیابان‌ها آمدند؛ همچنین تعداد زیادی از یهودی‌ها هم در حال مهاجرت از سرزمین اشغالی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز