خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

قلم و علم خبرنگار سلاح نوین در جنگ ترکیبی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۷۹۹

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در بیانیه روز خبرنگار گفت: رسانه می‌تواند حق را باطل و باطل را حق جلوه دهد‌؛ می‌تواند قلب واقعیت را به راحتی عینیت بخشد و آنکس که سکّان این رسانه در دست اوست همانا خبرنگاری است که با قلم و عِلم خود جلوه‌گر این سلاح امروزی و نوینِ جنگ ترکیبی است.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار بیانیه‌ای را صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

"... وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ 

... سوگند به قلم و آنچه مى‌‏نویسند‌. ﴿سوره قلم آیه ۱﴾

خبرنگاری یک رسالت است. رسالتی بزرگ برای اعتلای افراد یک جامعه و پیشبرد اهداف برای رسیدن به امنیت روانی پایدار و همچنین فعالیتی برای تحقق گفتمان امّت اسلامی و در نهایت تشکیل تمدن اسلامی و تجلی نور مهدی موعود (عج).

آنچه که رفتار یک انسان را می‌سازد درواقع نمود ظاهری تفکر اوست و در جهان امروز تسلّط رسانه بر افکار عمومی امری پذیرفته شده و به اثبات رسیده است.

رسانه می‌تواند حق را باطل و باطل را حق جلوه دهد. رسانه می‌تواند شهیدِ جان برکف را مزدور و مزدورِ دشمن را شهید بشناساند. رسانه می‌تواند قلب واقعیت را به راحتی عینیت بخشد و آنکس که سکّان این رسانه در دست اوست همانا خبرنگاری است که با قلم و عِلم خود جلوه‌گر این سلاح امروزی و نوینِ جنگ ترکیبی است.

فلذا خبرنگار امروز مجاهدی است در سنگر رسانه برای پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی که می‌خروشد با تیترهای انقلابیش، می‌جنگد با قلم خویش و حتی آبرویی که دارد را در طبق اخلاص و در معرض خطر قرار می‌دهد و در مقابل یقه سفیدان و بانیان وضع موجود و حامیان زر و زور و تزویر جانانه می‌ایستد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی بالاخص سید شهیدان اهل قلم شهید آوینی و شهدای مظلوم خبرنگار؛ سربلندی، صحت، عاقبت بخیری و فوز عظیم شهادت را برای همه آنانکه دل در گروه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند را از خداوند متعال خواستارم."

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز