خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

رقابت 432 معلم کشور برای الگوهای برتر تدریس در قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۲۵۷

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: جشنواره ملی الگو‌های تدریس برتر کشور از امروز با حضور ۴۳۲ شرکت کننده به میزبانی قزوین آغاز شد.

به گزارش ایلنا، نقی سیاهکالی مرادی گفت: جشنواره ملی الگو‌های تدریس برتر به‌مدت 3 روز ادامه خواهد داشت و در نهایت ۹۶ شرکت کننده به‌عنوان برگزیده منتخب خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه‌کرد: از مجموع شرکت‌کنندگان این جشنواره ۱۰۲ مرد و ۳۳۰ زن هستند که در بخش‌های مختلف آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، متوسطه اول و دوم با هم رقابت می‌کنند.

وی عنوان کرد: معلمان حاضر در این جشنواره روش‌های تدریس خود را در مقطع متوسطه اول در 3 محور، متوسطه دوم در ۱۰ محور و در بخش فنی و حرفه‌ای در ۱۵ محور فرا می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره پذیرای ۶۳۰ میهمان از جمله داوران آن است، خاطرنشان کرد: اجرای مسابقات در ۹ هنرستان و 3 سالن همایشی برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه نیز ۲۱ آبان ماه با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

سیاهکالی مرادی هدف از برگزاری این جشنواره را زمینه‌سازی برای ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت دانست و افزود: بهره‌گیری صحیح دبیران از نظریه‌های گوناگون یادگیری، تکنولوژی و فناوری اطلاعات سبب محقق شدن اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز