خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

مانور بازگشایی مدارس قزوین 20 شهریور برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۹۲۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: امسال مانور بازگشایی مدارس ۲۰ شهریورماه و مراسم شکوفه‌ها و جوانه‌ها ۲۹ شهریورماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با حضور مدیرکل این نهاد و سایر اعضای شورا برگزار شد.

نقی سیاهکالی‌مرادی در این جلسه گفت: همه ما باید برای کسب رضایت الهی و رضایت مردم و به صورت جهادی کار کنیم و ساده‌زیستی و کاهش تشریفات را در دستور کار خود قرار دهیم که این موضوعات مورد تاکید رهبری هم قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه با اشاره به نزدیکی زمان بازگشایی مدارس اظهار کرد: تمامی مدارس استان باید آماده بازگشایی باشند.

وی تصریح کرد: در مراسمات بازگشایی هفته دفاع مقدس، دعوت از خانواده معزز شهدا و ایثارگران، اجرای برنامه‌های شاد و متنوع لحاظ شود.

این مسئول ادامه داد: همچنین بازرسان استان نیز  باید از روند اجرای برنامه ملی بازگشایی مدارس بازدید به عمل آورند و با نگاه و رویکرد مثبت نسبت به ارسال بازخورد و مطالبه رفع نواقص اقدام کنند.

سیاهکالی‌مرادی گفت: امسال بازگشایی مدارس اول مهرماه و مراسم غنچه‌ها ۱۶ مهرماه همزمان با روز جهانی کودک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز