خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

253 معلم از طریق تکمیل ظرفیت برای مدارس قزوین جذب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۹۷۵

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در مقطع ابتدایی و متوسطه 253 معلم از طریق تکمیل ظرفیت و قراداد معین جذب و بزودی به جمع نیروهای آموزش و پرورش استان اضافه می‌شوند.

نقی سیاهکالی‌مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به جذب آموزگاران جدید در آموزش و پرورش استان گفت: در مقطع ابتدایی 198 نفر در مرحله اول پذیرفته شدند که هفته اول مهر ماه تدریس را آغاز کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: 129 نفر هم در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته شده‌اند که تا چند روز آینده به جمع آموزگاران اضافه خواهند شد و امیدواریم از هفته آینده تدریس را آغاز کنند.

وی عنوان کرد: در مقطع متوسطه هم 255 نفر به کارگیری شده و از اواخر مهر تدریس را آغاز کردند و 124 نفر هم از طریق تکمیل ظرفیت و یا قرارداد معین جذب خواهند شد.

این مسئول اضافه کرد: ۱۲۵ نفر از دانشجویان ترم آخر ورودی ۹۹ در مقطع ابتدایی درحال تدریس هستند و مجوز استفاده از 129 نیروی خرید خدمت هم گرفته شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر تقریبا هیچ کلاسی خالی نداریم و تا اضافه شدن معلمان تکمیل ظرفیت از نیروهای حق‌التدریس بازنشسته، دانشجویان ترم آخر و یا در معاون دوم مدرسه استفاده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز