خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

طرح مسکن برای کارگران مستاجر در قزوین متناسب با توان مالی آن‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۳۰۶

نایب رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان قزوین گفت: در راستای حل چالش مسکن کارگران استان، طرحی درحال پیگیری است؛ البته امیدواریم شرایط این پروژه‌ها متفاوت از مسکن ملی و متناسب با توان کارگران و با حداقل دریافتی از آن‌ها باشد تا مانند مسکن ملی مجبور به انصراف نشوند.

رسول قاسمی‌نژاد آسیابر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به اهمیت توجه به مسکن کارگران گفت: مسکن از مهم‌ترین دغدغه‌های کارگران در سطح استان و کشور است و از این توجه به آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نایب رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان قزوین ادامه داد: از حدود یک سال گذشته در راستای حل دغدغه کارگران در این راستا، کارگران مستاجر و فاقد مسکن در واحدهای تولیدی استان شناسایی شده‌اند.

وی عنوان کرد: تخصیص زمین رایگان در اطراف شهر محمدیه برای ساختن مسکن کارگران از طرف اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال پیگیری است که امیدواریم این تلاش‌ها به نتیجه برسد.

این فعال حوزه کارگری تاکید کرد: در این طرح باید شرایط پرداخت اقساط به‌نوعی باشد که کارگران توان پرداخت آن را داشته باشند؛ چرا که در مسکن ملی، تعداد زیادی از کارگران باتوجه به شرایط درنظر گرفته شده مجبور به انصراف شدند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح هنوز به سرانجام نرسیده اما امیدواریم تمام کارگران شناسایی شده در واحدهای تولیدی مشمول آن شوند و بتوانند خانه‌دار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز