خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

حل مشکل زمین‌های عظیمیه بخش مهمی از چالش مسکن قزوین را حل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۷۸۰

استاندار قزوین گفت: امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده، وزیر راه و شهرسازی دستور نهایی شدن حل مشکل عظیمیه را صادر کند، این منطقه می‌تواند ۴۰۰ هکتار زمین را تأمین و بسیاری از مشکلات موجود را حل کند.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی گفت: در استان قزوین ۱۹۴۳ واحد مسکونی افتتاح کردیم که از این تعداد ۴۰۰ واحد آن به صورت خانه‌‌های ویلایی و ۲ طبقه با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است.

استاندار قزوین افزود: بزرگترین مشکلی که با آن مواجه هستیم تأمین زمین برای متقاضیان جدید است که با تلاش‌های صورت گرفته یک‌هزار هکتار در استان خصوصا در روستاها الحاق به بافت انجام گرفته است.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد اگر همراهی بیشتری از سوی سازمان ملی زمین و مسکن اتفاق بیفتد می‌توانیم واحد‌های بیشتری بسازیم، شهرک عظیمیه می‌تواند ۴۰۰ هکتار زمین را تأمین و بسیاری از مشکلات موجود را حل کند، در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته اما لازم است همکاری بیشتری از سازمان ملی زمین و مسکن صورت پذیرد، تا تعداد واحدهای بیشتری در قالب خود مالک در قزوین ساخته شود.

استاندار قزوین بیان کرد: ارائه تسهیلات بانکی در استان وضعیت خوبی دارد و در حال حاضر قراردادهای واحدهای در دست ساخت با بانک‌ها بسته شده و تامین مالی انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز