خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت عملیاتی آتش‌نشانی قزوین:

حادثه رانندگی در اتوبان قزوین-کرج دو مصدوم برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۹۴۰

سرپرست معاونت عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از برخورد شدید خودروی سواری رانا با سمند و مصدومیت دو نفر از سرنشینان این خودروها خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ململی با اشاره به حادثه رانندگی در اتوبان گفت: با تماس شهروندان و اطلاع‌رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی قزوین، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۱۰ شهرک اندیشه قزوین را به محل حادثه واقع در اتوبان قزوین-کرج اعزام کرد.

سرپرست معاونت عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین تشریح کرد: در جریان این حادثه یک دستگاه خودروی سواری رانا در اتوبان قزوین کرج روبروی مجتمع رفاهی بافه درحال حرکت بوده که به‌شدت با خودروی سواری سمند برخورد کرده بود.

وی افزود: نیرو‌های عملیاتی بلافاصله پس از رسیدن به محل با نصب علایم هشداردهنده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع جریان برق خودرو، از وقوع آتش‌سوزی و بروز تصادفات بعدی جلوگیری کردند.

ململی تصریح کرد: آتش‌نشانان قزوینی مصدومان را جهت مداوای سرپایی به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

وی خاطرنشان کرد: نیرو‌های عملیاتی پس از انتقال خودرو به حاشیه جاده و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی وپلیس راهور به مأموریت خود پایان دادند؛ علت حادثه هم از سوی کارشناس ان پلیس راهور درحال بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز