خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین:

رویکرد تمامی بوستان‌های قزوین باید با محوریت کودک و خانواده باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۳۵۱

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین گفت: همواره یکی از تاکیدات کمیسیون بانوان شورای شهر دیده شدن مادر و کودک درکنار هم، مادران و دختران و حتی پسران و پدران است، به گونه‌ای که رویکرد تمامی بوستان‌ها باید با محوریت مادر و کودک و خانواده باشد.

به گزارش ایلنا، فاطمه اشدری در سمینار تخصصی آشنایی با الزامات شهر دوست‌دار کودک اظهار کرد: اگر بتوانیم شهر را به همه لحاظ برای کودکان آماده و مناسب‌سازی کنیم در حقیقت شهر را برای تمامی افراد شهر و آیندگان آماده کرده‌ایم.

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین با بیان اینکه در حوزه شهر دوستدار کودک قوانین و مصوبات خوبی وجود دارد، ادامه داد: متاسفانه در حوزه اجرا به نظر می‌رسد، ضعیف عمل می‌شود.

به گفته اشدری، اگر مادر و پدر در کنار کودک باشد، باعث آرامش روانی کودک خواهد شد؛ از این رو کودکان همانی می‌شوند که پدر و مادر هستند نه آنگونه که آن‌ها می‌خواهند.

این عضو شورای شهر قزوین عنوان کرد: در بوستان مادر و کودک که توسط شهرداری افتتاح و به بهره‌برداری رسید، طرح‌های خوبی در راستای نیازهای کودکان و مادران برنامه‌ریزی شده است که امیدواریم بزودی اجرا شود.

اشدری با بیان اینکه باید صدای کودکان و نیازهای آنان را بشنویم گفت: باید تمامی دستگاه‌ها را مجاب کنیم که حرف‌های کودکان را بشنوند و نیازهایشان را ببنیند و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنند.

وی همچنین خواستار لحاظ شدن ردیف بودجه ویژه برای شهر دوست‌دار کودک در بودجه سال آینده شهرداری قزوین شد و گفت: در این حوزه هیچ دستگاهی به اندازه شهرداری قزوین تاثیرگذار نیست؛ از این رو ما ابتدا باید در خود شهرداری حداقل در بودجه ۱۴۰۳ بودجه قابل ملاحظه‌ای را ببنیم و برای تحقق طرح‌های شهر دوست‌دار کودک تلاش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز