خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین:

شهرداری قزوین پاسخگوی عدم اجرای پروژه‌های اولویت‌دار باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۳۸۵

رئیس شورای شهر قزوین گفت: مدیریت شهری قزوین باید پاسخگوی عدم اجرای پروژه‌های مهم و اولویت‌دار شورا از جمله احداث دو تقاطع غیرهمسطح، باند کندروی مشعلدار، بوستان قرادآباد و بهسازی فاز سوم نسیم شمال باشد.

به گزارش ایلنا، علی فرمانی با اشاره به اجرای پروژه کمربندی آیت اله باریک بین، خواستار ارایه گزارش مالی این پروژه از سوی مدیریت شهری شد و گفت: از شهرداری خواسته‌ایم تا گزارش هزینه‌کرد در پروژه مذکور را به شورا ارایه کند، اما تاکنون ارایه نشده است.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: همچنین شنیده شده که در این پروژه مازاد بودجه هزینه شده است که باید صحت و سقم آن مورد ارزیابی قرار گیرد؛ این در حالی است که در روکش بودجه قید شده که شهرداری باید برای هزینه‌های مازاد از شورای شهر مجوز دریافت کند.

وی همچنین با اشاره به نامه شهردار قزوین مبنی بر تعیین تکلیف شهرداری در ادامه یا توقف طرح تصفیه شیرابه پسماند گفت: در این نامه ذکر شده که توقف این پروژه فاجعه زیست محیطی به بار می‌آورد این درحالی است که آیا وقتی سایت پردازش پسماند فعال نیست مشکل ندارد و اینکه لندفیل دچار بحران است و شیرابه‌ها وارد استخر می‌شود دچار مشکل زیست محیطی نمی‌شویم که حالا توقف این پروژه تبعات زیست محیطی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز