خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین:

شهرداری قزوین در تامین مسکن برای پرسنل کوتاهی کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۸۵۵

کارکنان شهرداری در آرزوی خانه‌دار شدن

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین گفت: شهرداری قزوین در سال‌های اخیر در خصوص تعاونی مسکن کارکنان و تامین مسکن برای پرسنل کوتاهی کرده است.

به گزارش ایلنا، ولی چگینی گفت: مدیریت شهری قزوین با اکثر نهادها و دستگاه‌های اجرایی مساعدت و همکاری لازم را دارد و به نوعی از لحاظ مسکن متولی شهر است اما متاسفانه در زمینه تعاونی مسکن کارکنان خود کوتاهی کرده است. 

رئیس کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی وسرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین تاکید کرد: ضرورت دارد تا شهرداری قزوین در زمینه فعالیت تعاونی مسکن کارکنان اهتمام جدی داشته باشد تا بسیاری از پرسنل که آرزوی خانه دار شدن دارند به آرزوی‌شان برسند.

وی عنوان کرد: ایجاد و راه‌اندازی تعاونی مسکن کارکنان شهرداری کمترین اقدام در راستای تقویت معیشت پرسنل و افزایش انگیزه برای خدمت رسانی بیش‌تر و مطلوبتر به شهروندان خواهد بود، از این پیشنهاد می‌شود تدابیر و برنامه‌های لازم برای فعالیت و راه‌اندازی تعاونی مسکن کارکنان شهرداری قزوین صورت گیرد.

وی بر لزوم تهیه مکان اقامتی و تفریحی در شهرهای شمالی کشور برای پرسنل تاکید کرد و گفت: اکثر ادارات و دستگاه‌های اجرایی دارای اماکن اقامتی و تفریحی در شهرهای مختلف از جمله شهرهای شمالی کشور هستند؛ اما شهرداری قزوین در این خصوص اقدامی انجام نداده است لذا ضرورت دارد تا در این راستا شهرداری قزوین نسبت به اجاره و یا خرید مکان اقامتی جهت استفاده پرسنل شهرداری اقدام کند.

این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: بسیاری از ادارات به مراتب کوچک‌تر و کم درآمدتر از شهرداری قزوین مکان‌های اقامتی در خور و شایسته‌ای جهت استفاده کارکنانشان در اقصی نقاط کشور پیش‌بینی کرده‌اند که بدون صرف هزینه و یا با پرداخت هزینه ناچیز در اختیارشان قرار می‌گیرد که متاسفانه شهرداری قزوین به جز اقامتگاه مشهد مقدس هیچ فضای دیگری را برای استفاده پرسنل در اختیار ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز