خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر قزوین:

شهرداری قزوین نسبت به جامعه تاکسیرانی کم توجه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۳۹۵

نایب رئیس شورای شهر قزوین گفت: مدیریت شهری قزوین به جامعه تاکسیرانی که جزء عائله شهرداری هستند کم توجه است و ضرورت دارد این مهم به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

به گزارش ایلنا، محسن حق‌شناس در جلسه علنی شورای شهر قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: تاکسیرانی ویترین خدمات شهری و جزء بدنه شهرداری است، اما متاسفانه آن طور که شایسته است ازسوی مدیریت شهری قزوین مورد توجه وحمایت قرار نمی‌گیرد. 

نایب رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: این جامعه دارای مشکلات زیادی هستند و لازم است برای این قشر خدمات خوبی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی داشته باشیم؛ همچنین مساعدت‌های دیگری از جمله کمک به تعاونی تاکسیرانان و تکمیل مرکز خدمات آنان هم ضرورت دارد.

حق شناس با انتقاد از محروم شدن پرسنل و جامعه تاکسیرانی از خدمات سالن ورزشی شهیدان کافی خاطر نشان کرد: شهرداری قزوین برای برخی از پروژه‌ها که جزء وظایف ذاتی‌اش هم نیست میلیاردها تومان اعتبار هزینه می‌کند اما در موضوعاتی مانند تعاونی تاکسیرانان و توجه به این قشر زحمتکش تنگ نظری دارد.

وی همچنین در خصوص واگذاری سالن ورزشی سازمان اتوبوسرانی به بخش خصوصی و ضمن مخالفت با این لایحه گفت: در این واگذاری عایدات زیادی نصیب شهرداری نخواهد شد؛ لذا باید در راستای رضایت‌مندی عائله شهرداری بتوانیم از ظرفیت این سالن‌های ورزشی برای خود پرسنل استفاده کنیم و شیوه مدیریت جدیدی را دراین حوزه رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز