خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین:

خبرنگاران نقاط ضعف و قوت مدیریت شهری قزوین را منعکس کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۹۰۷

رئیس شورای شهر قزوین گفت: خبرنگاران باید نقاط قوت و ضعف مدیریت شهری را به گوش مسئولین و مردم برسانند؛ امیدواریم با ارتباط با جامعه خبرنگاری که یکی از رسالت‌های اصلی آن‌ها اعلام و به ظهور گذاشتن واقعیت‌ها است، بتوانیم خوب عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم روز بزگداشت خبرنگاران توسط شهرداری و شورای شهر قزوین بعدازظهر امروز در سالن جلسات تالار شهر برگزار شد.

علی فرمانی در این مراسم گفت: یکی از شعارهای محوری شورای ششم، مردم محوری است و باتوجه به این موضوع قرار گرفتن خبرنگاران در کنار شورا اهمیت دارد و تمام تلاش‌ها این است که اخبار به صورت واقعی و حقیقی اطلاع رسانی شود.

رئیس شورای شهر قزوین بیان کرد: امیدواریم در این دوره بتوانیم شاهد شکوفایی باشیم و در روزهای نه چندان دور کلنگ‌زنی‌های مختلفی در بخش‌های مختلف خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام از محورهای مدیریت شهری و شورا در این دوره است و بسیاری از پروژه‌ها افتتاح شد و در سیاست‌گذاری بودجه امسال هم امیدواریم منسجم‌تر و برنامه محورتر عمل شود.

بزودی کلنگ پروژه‌های کلان راهبردی در قزوین زمین زده می‌شود

شهردار قزوین هم در این مراسم اظهار کرد: شورا و شهرداری از هم جدا نیست، دو سال اول تقریبا تمام پروژه‌ها تکمیل شد و سایر پروژه‌ها هم درحال اجرا است، همچنین در این شرایط اقتصادی وظایف شهرداری با این جامعه آماری بدون التهاب انجام می‌شود.

مهدی صباغی اضافه کرد: بزودی کلنگ پروژه‌های کلان راهبردی در قزوین به زمین زده می‌شود و باید کمک شود تا شهری شاداب داشته باشیم.

پیشنهاد تاسیس خانه خبرنگاران در قزوین

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین هم در این مراسم گفت: باید قلم، دوربین و کلام خبرنگاران آنچه شنیده و دیده را به درستی به تصویر بکشد.

فاطمه اشدری گفت: خبرنگاران از مسئولین سوال می‌پرسند و باید مسئولانه پاسخ‌ها در اختیار مردم قرار گیرد، مسئولین و رسانه‌ها باید سعه‌صدر داشته باشند.

وی عنوان کرد: امیدراریم تعامل مدیران هم زیاد باشد تا شرایطی فراهم کنند که کمبودهای خود را روی دوش مدیر دیگر نیندازند بلکه با تعامل فعالیت کنند تا کمبودها جبران شود.

این عضو شورای شهر گفت: قزوین جزء کلان شهرها قرار گرفته، نباید فقط ادای کلان شهر را دربیاوریم، بلکه باید در رسانه هم کلان شهر باشیم، در این راستا پیشنهاد شده خانه خبرنگاران در شهرداری ایجاد شود تا خبرنگاران از ظرفیت آن استفاده کنند، ثبت آگهی‌ها در رسانه‌ها هم باید منصفانه و عادلانه باشد تا همه مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز