خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:

علت تعطیلی پیام شهر قزوین به شورای شهر اعلام نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۴۷۶

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین گفت: اگر پیام شهر به صورت دائمی تعطیل شده، کار اشتباهی رخ داده و اگر این تعطیلی مقطعی و برای اصلاح امور بوده، باید این موضوع به شورا اعلام می‌شد که تاکنون هیچ موردی از سوی شهرداری به ما اعلام نشده است.

به گزارش ایلنا، قاسم اللهیاری در جلسه علنی شورا گفت: تصمیم‌گیری درباره تعطیلی یا عدم تعطیلی پیام شهر در اختیار شورای شهر و سیاست‌گذاری این نشریه هم باید در کمیسیون فرهنگی شورای شهر تدوین شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین ادامه داد: در مورد افرادی که در پیام شهر فعالیت می‌کنند، نمی‌توانیم نظری بدهیم، ولی درباره کلیات اینکه باید چه سیاستی را برای پیام شهر اتخاذ کنیم و اینکه این نشریه به صورت برخط یا مکتوب فعالیت کند، در شورای سیاست‌گذاری نشریه در کمیسیون فرهنگی در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود.

وی تاکید کرد: از مدیر روابط‌عمومی شهرداری قزوین خواسته شده تا درباره اتفاقات پیام شهر گزارشی آماده کند و در جلسه آتی کمیسیون فرهنگی شورا این موضوع بررسی خواهد شد.

این عضو شورای شهر قزوین در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی خواستار ارائه لایحه‌ی حمایتی شهرداری در این خصوص شد و گفت: مدیریت شهری خادم زائرین و جاماندگان اربعین خواهد بود و سازمان‌های مختلف شهرداری آماده ارائه خدمات هستند.

وی با تقدیر از تلاش‌های اصحاب رسانه از برنامه‌ریزی شورا و شهرداری قزوین برای برگزاری مراسم روز خبرنگار خبر داد و گفت: در جلسه این کمیسیون درخصوص برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم در خور و در شان خبرنگاران بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد برای تجلیل از اصحاب رسانه و کسانی که در یک سال گذشته حضور پررنگی در جلسات شورا و انعکاس اخبار این نهاد و مدیریت شهری داشته‌اند تجلیل شایسته صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز