خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین:

قزوین در میان ۱۲ شهر دوستدار کتاب ایران قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۰۴۰

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین گفت: توانستیم در میان ۱۲ شهر دوستدار کتاب در کشور قرار بگیریم و در ادامه مسیر باید اجرای طرح‌های این جشنواره را عملیاتی کنیم؛ از این رو شورای شهر در کنار موسسه سیمرغ سخن برای اجرای طرح‌ها آماده است.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین با هدف بحث و بررسی پیرامون هشتمین جشنواره انتخاب شهر دوستدار کتاب و بررسی برنامه‌های اربعین حسینی توسط موسسه سیمرغ سخن و اجرای ضوابط طرح شهر دوستدار کودک در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

فاطمه اشدری در این جلسه با بیان اهمیت توجه به اجرای دستورالعمل‌های شهر دوستدار کودک گفت: باید نظارت دقیقی بر روی ضوابط شهر دوستدار کودک به ویژه ایجاد فضاهای مادر و کودک در فضاهای شهری صورت گیرد.  

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین در ادامه به اقدامات خوب موسسه فرهنگی سیمرغ سخن در کسب رتبه شهر قزوین در جشنواره انتخاب شهر دوستدار کودک اشاره کرد.

به گفته اشدری باید بتوانیم نسل جدید را با کتاب آشتی بدهیم و مادران را به سمت و سوی کتاب خواندن ترغیب کنیم و هم کودکان را کتابخوان کنیم.

وی همچنین خواستار تبلیغات و فضاسازی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی شد و گفت: از سازمان‌های زیباسازی و فرهنگی، ورزشی می‌خواهیم که در فضاسازی و تبلیغات شهری برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تحقق عنوان پایتخت کتاب ایران تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز