خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین:

امنیت شغلی و بیمه خبرنگاران و هنرمندان قزوین مورد توجه ویژه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۱۷۸

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر قزوین گفت: بیمه هنرمندان، خبرنگاران و قرآنی‌ها از مهمترین موضوعاتی است که ما از اداره کل فرهنگ و ارشاد مطالبه می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه اشدری در صحن شورای شهر قزوین که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با محوریت مسائل فرهنگی و هنری شهر برگزار شد، گفت: در سال ۹۱ خطاب به شورای شهر و شورای فرهنگ عمومی استان نامه‌ای داشتم که در آن به خوشنویسی تاکید شده بود و در شورای فرهنگ عمومی مورد دفاع قرار گرفت و بنا شد کمیته خاصی در اداره ارشاد تشکیل شود اما آثاری از اجرای آن ندیدیم.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر قزوین ادامه داد: سرمایه ما قزوینی‌ها خوشنویسی است و می‌توان کاری کرد تا تمام اساتید خوشنویسی را به تعامل و وحدت دعوت کنیم، به طوری که همه اقشار در فرهنگسراها، مدارس‌، دانشگاه‌ها و محل کار توسط اساتید آموزش ببینند.

وی بیان کرد: در حوزه‌ای که مدیریت شهری توان دخالت دارد، برای تشویق به خوشنویسی اعلام شد اگر فردی در محل کسب خود با خط نستعلیق تبلیغ کند مشمول پرداخت عوارض نمی‌شود که مورد توجه قرار گرفته است.

این عضو شورای شهر قزوین با پیشنهاد برگزاری همایش خوشنویسی در پایتخت خوشنویسی گفت: در این پروژه از خوشنویسان سراسر کشور و حتی خارج از کشور که به نستعلیق می‌نویسند دعوت می‌شود تا آثارشان را در سعدالسطنه به نمایش بگذارند.

وی بیان کرد: برخی از هنرمندان انجمن ندارند که تشکیل آن ضرورت دارد، اینکه برخی هنرمندان از نظر معیشتی شرایط مناسبی ندارند برای همه ما و دستگاه‌های متولی فرهنگ افت دارد که باید رسیدگی شود.

در این جلسه به چالش‌ها و مشکلات هنرمندان، اصحاب رسانه و فرهنگ پرداخته شد و ضمن اشاره به نیازها و کمبودهای استان راه‌ها و طرح‌های برای ارتقای فرهنگ و هنر و وضعیت فعالین این حوزه ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز