خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر عنوان کرد؛

ضرورت توجه جدی به ورزش بانوان در مجموعه مدیریت شهری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۶۷۶

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین گفت: لازم است پاس ورزش بانوان و برگزاری کلاس‌های آموزشی در مجموعه‌های مدیریت شهری قزوین مورد توجه قرار گیرد چرا که این امر علاوه بر سلامتی به بهبود عملکرد هم کمک می‌کند.

به گزارش ایلنا، فاطمه اشدری در جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین که صبح امروز برگزار شد، بر لزوم اجرایی شدن پاس ورزشی بانوان شاغل در شهرداری قزوین تاکید کرد و گفت: توجه به ورزش بانوان در ادارات باعث افزایش روحیه نشاط خواهد شد و در سلامت اداری و بانوان تاثیر گذار است.

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین تصریح کرد: باید برنامه ریزی شود تا برای بانوان امکاناتی فراهم شود که در ورزش‌های اسب سواری، تیر اندازی و شنا نیز حضور فعال داشته باشند.

وی عنوان کرد: نمایندگان هر منطقه برای نظارت بر استفاده بانوان از پاس ورزشی مشخص شده است تا روز استفاده از پاس ورزش برای هر نفر مشخص باشد و از طرف دیگر به روند خدمت رسانی به شهروندان و امور اداری نیز خللی وارد نشود.

این عضو شورای شهر قزوین هچنین خواستار تدوین بانک اطلاعاتی از بانوان توانمند در شهرداری قزوین شد و در ادامه به برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی از جمله کلاس خوشنویسی تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز