خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر:

سه فرهنگسرای تخصصی در قزوین راه‌اندازی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۶۳۶

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین گفت: ایجاد دو فرهنگسرا با عناوین بانوان و خانواده با رویکرد کارآفرینی و توانمندسازی و تحکیم بنیان خانواده و فرهنگسرای هنر و رسانه با ایجاد تولید محتوا در قزوین ضرورت دارد.

به گزارش ایلنا، قاسم اللهیاری در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین با تاکید بر اهمیت مدیریت تخصصی در فرهنگسراها گفت: باید با اولویت بندی سالانه یک یا دو فرهنگسرا به صورت تخصصی مدیریت شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین گفت: تخصصی شدن فرهنگسراها ضرورت دارد و باید در حوزه‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین خواستار سطح بندی موضوعات‌ تخصصی در فرهنگسرا شد و گفت: به منظور عدم موازی کاری با نهادهای مربوطه باید برنامه ریزی شود و اقدامات براساس سطح تخصصی کارها صورت گیرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین هم در این جلسه به بیان برنامه‌ها و پیشنهادات خود پیرامون تخصصی شدن فرهنگسراهای شهرداری اشاره کرد و گفت: برای مدیریت تخصصی فرهنگسراها عناوین مختلفی از جمله قرآن و عترت، آموزش‌های شهروندی، علم و فناوری، سلامت، پایداری و مقاومت، کارآفرینی، تحکیم بنیان خانواده و توانمندسازی بانوان انتظار و مهدویت و هنر و رسانه در نظر گرفته شده است.

حسین برجی افزود: فرهنگسرای منتظری، سنجیده، بانو، خانه فرهنگ رز، خانه فرهنگ پردیس، خانه فرهنگ محمدیه با رویکرد تخصصی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین به بیان جزئیات رویکرد تخصصی هر کدام از فرهنگسراها اشاره کرده و پیشنهاد کرد به صورت پایلوت یک یا دو مورد فرهنگسراها را تخصصی کنیم و سالیانه تعداد آن‌ها را افرایش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز