خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

تاکید دادستان شوش بر ارتقاء امنیت محورهای مواصلاتی شهرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۷۴۳

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش از پیگیری رفع نواقص محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

مسلم کرم الهی امروز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: با محوریت رفع نواقص محورهای برون‌شهری شهرستان شوش، روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه، با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش، جانشین دادستان، معاونت عملیات پلیس راه استان خوزستان، فرمانده پلیس راه اندیمشک - خرم آباد و رئیس اداره حمل و نقل جاده‌ای شهرستان شوش، جلسه ارتقاء امنیت محورهای مواصلاتی شهرستان در محل دفتر دادستانی برگزار شد.

دادستان شهرستان شوش افزود: این جلسه به منظور شناسایی و رفع نواقص جاده‌ای و نقاط حادثه خیز و همچنین ارتقاء امنیت محورهای مواصلاتی، از محورهای برون‌ شهری شهرستان شوش برگزار شد و ضمن بحث و تبادل نظر و ارائه راهکارهای مناسب با کارشناسی دقیق و شناسایی و احصاء نواقص جاده ای، چند مورد مصوب شد.

وی در ادامه گفت: مقرر شد اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان شوش در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص احصاء شده اقدام و نتیجه را به دادستانی شهرستان اعلام کند.

کرم الهی در ادامه از نصب دوربین کنترل سرعت در محور شهرک بهرام خبر داد و اعلام کرد: همچنین مقرر شد ظرف دو هفته آینده جهت ارتقاء امنیت و سلامت محور شهرک بهرام، دوربین کنترل سرعت راه اندازی و نصب شود.

انتهای پیام/
سید محمد موسوی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز