خبرگزاری کار ایران

مهلت ۲ هفته‌ای دادستان شوش به مدیران شهری در بازدید میدانی از مسکن مهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۷۱۴

دادستان شوش در بازدید میدانی از مسکن مهر این شهرستان، گفت: امیدوارم با انجام اقدامات لازم از سوی شهرداری و اداره مسکن و شهرسازی، بخشی از نارضایتی مردم این منطقه کم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مسلم کرم اللهی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از وضعیت سایت مسکن مهر ۶ هکتاری و ۷ هکتاری شهرستان شوش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شکایت‌های مردمیِ بسیاری از سایت مسکن مهر به وضعیت آسفالت، جدول بندی و فضای سبز داشتیم، اظهار داشت: امیدوارم با انجام اقدام لازم از سوی شهرداری و اداره مسکن و شهرسازی بخشی از نارضایتی مردم کم شود.

دادستان عمومی و انقلاب شوش افزود: دادستان به عنوان مدعی العموم وظیفه رسیدگی به مشکلات عامه مردم را دارد و طبق قانون باید بر نحوه عملکرد دستگاه ها نظارت داشته باشد.

وی ادامه داد: مقرر شد اداره مسکن و شهرسازی شهرستان ظرف ۲ هفته نسبت به آماده کردن زیرسازی آسفالت خیابان‌ها، جدول‌بندی و احداث فضای سبز اقدام کند و شهرداری نسبت به جدول‌بندی و زیرسازی خیابان ۳٠ متری حد فاصل ۶ هکتاری تا آپارتمان‌های (ویلا یاس و خود مالکین) در اسرع وقت اقدام کند.

در این بازدید جانشین دادستانی، معاون عمرانی و شهرسازی شهرداری شوش و رئیس اداره مسکن و شهرسازی، دادستان را همراهی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز