خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

دیوان عدالت اداری بدون تبعیض شکایت‌ها را بررسی می‌کند/ ابطال بخش‌نامه ریاست قوه قضاییه در دیوان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۲۳۷

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: مواردی داشتیم که مردم در دیوان عدالت اداری درخواست ابطال بخش‌نامه رئیس قوه قضاییه را داشتند و منجر به ابطال هم شده و این موارد از نقاط درخشان عملکرد این نهاد است که صرفا برمبنای قانون تصمیم می‌گیرد و چنین نگرشی برای ریاست عالی و مقام بالادستی این نهاد هم صدق می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جلسه شورای اداری استان عصر امروز با حضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور، در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

علی شعبانی در این نشست گفت: تقوا داشتن از اهمیت بالایی برخوردار است؛ وجود مشکلات مختلف در استان و کشور به این معنا است که به وظایف عمل نشده و این زنگ خطری است که باید وظایف خود را به صورت تمام و کمال عمل کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: صلاحیت و حوزه اختیارات دیوان عدالت اداری به شکایت‌های مردم از دستگاه‌های حاکمیتی مربوط است.

وی بیان کرد: هرچقدر به سمت دولت الکترونیک رفته و شفافیت در عمل محقق شود، فساد اداری کاهش پیدا می‌کند.

مقام عالی قضایی استان قزوین ادامه داد: قوانین تصویب شده و یا قوانینی که باید تصویب می‌شد اما به آن توجه نشده هم می‌تواند مورد شکایت مردم باشد که در دیوان بررسی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز