خبرگزاری کار ایران

در نیمه نخست امسال؛

جلوی تغییر کاربری 489 مورد در اراضی کشاورزی قزوین گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۵۳۲

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در نیمه نخست امسال، بر اساس اقدامات انجام شده در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی از تغییر کاربری 894 مورد در استان جلوگیری شده است.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی در این خصوص اظهار کرد: نگاه دستگاه قضایی در حوزه صیانت از اراضی ملی، مقابله و پیشگیری به موازات یکدیگر است و تلاش می‌کنیم اقدامات به سمت و سویی هدایت شود که نتیجه مثبت آن در جامعه محسوس باشد.

رئیس کل دادگستری کل استان قزوین افزود: از ابتدای سال تاکنون در راستای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و صیانت از حقوق عامه به ویژه در امر مقابله با تصرفات و ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییرکاربری اراضی، 35 بنا و مستحدثات غیرمجاز پس از ابلاغیه‌های صادره به مالکان و عدم تمکین صاحبان تغییر کاربری‌های غیرقانونی به اخطاریه‌های صادره قلع و قمع شد.

وی اضافه کرد: در این مدت بیش از 185 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان به ارزش بیش از 370 میلیارد ریال آزادسازی شد.

مقام ارشد قضایی استان قزوین در جهت صیانت از حقوق بیت‌المال در ۶ ماه اخیر از 5.86 هکتار از حریم و بستر رودخانه‌ها رفع تصرف شده و 100 حلقه چاه غیرمجاز با ورود دستگاه قضایی استان قزوین پر و مسلوب المنفعه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز