خبرگزاری کار ایران

شمالی شدن جریانات جوی و متلاطم شدن سواحل بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۱۵۸

هواشناسی بوشهر از افزایش سرعت باد‌های شمالی و افزایش ارتفاع موج در سواحل و فراساحل استان از عصر امروز خبر داد.

به گزارش ایلنا، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت امروز تا پایان هفته، در برخی از ساعت‌ها با وزش باد‌های شمالی خلیج فارس متلاطم است.

محمدرضا انصاری ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود از اواخر وقت سه‌شنبه تا پایان روز جمعه بر شدت وزش این باد‌ها افزوده شود.

وی اضافه کرد: در ساعت‌هایی از بعدازظهر امروز تا اوایل شب با رشد ابر در برخی نواحی شرقی و جنوبی استان، احتمال وقوع ناپایداری جوی به‌صورت رگبار پراکنده، رعدوبرق و وزش تند باد لحظه‌ای دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: جهت وزش باد تا ظهر فردا متغیر، بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در هنگام ناپایداری بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و از امشب در فراساحل شمالی و مرکزی ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ارتفاع موج دریا را ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی‌متر و از امشب در فراساحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.

به گفته انصاری فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۳۵ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۸:۳۰، جزر دوم ساعت ۱۴:۳۵ و مد دوم ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز