خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان تاکید کرد؛

اهمیت نقش سازمان برنامه و بودجه کشور در اجرای طرح‌های عمرانی استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۹۵۴

استاندار لرستان با بیان اینکه ساخت راه‌آهن دورود- خرم‌آباد - اندیمشک و ساخت سدهای لرستان از مصوبات سفر ریاست جمهور به استان هستند به اهمیت نقش سازمان برنامه و بودجه کشور در اجرای طرح‌های عمرانی با رویکرد آینده‌نگر در لرستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در دیدار با رئیس امور آمایش سرزمین و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه بودجه کشور با اشاره به اینکه ‌ توزیع نامناسب اعتبارات بودجه‌ای گاهی به جای توسعه متوازن منطقه‌ای در کشور باعث تمرکز منابع در مرکز کشور یا مناطق خاص می‌شود، اظهار داشت: به منظور تحقق توسعه متوازن، سند ملی آمایش سرزمین می‌تواند ملاک تخصیص منابع بودجه باشد.

استاندار لرستان با بیان اینکه ساخت راه‌آهن دورود- خرم‌آباد - اندیمشک و ساخت سدهای لرستان از مصوبات سفر ریاست جمهور به استان و دستور مستقیم ایشان است افزود: نقش سازمان برنامه و بودجه کشور و امور آمایش در اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در سطح استان با رویکرد آینده‌نگر و مبتنی بر مؤلفه‌های بنیادین توسعه پایدار که از جمله طرح‌های زیربنایی با رویکرد گردشگری استان هستند بسیار حائز اهمیت است. 

حسینی رئیس امور آمایش سرزمین و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه بودجه کشور در این دیدار نیز گفت: ظرفیت‌هایی که در قالب برنامه‌ریزی توسعه فضایی و آمایش سرزمین برای مسیر آتی توسعه کشور در نظر گرفته شده است ، باید به جای موضوع تقسیمات اداری- سیاسی در روند بودجه ریزی عمومی کشور ملاک عمل واقع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز