خبرگزاری کار ایران

در رشته کراس کانتری؛

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی فارس نفرات برتر خود را شناخت

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۸۷۳

رئیس هیأت دوچرخه سواری فارس از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی فارس و انتخابی تیم استان در رشته کراس کانتری در شهرستان شیراز خبرداد.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی هیأت دوچرخه سواری استان ، میثم قائدی  گفت: مسیر مسابقه یک لوپ ۳۴۰۰ متری بود که از لحاظ فنی و تکنیکی از سطح کیفیت بالایی برخوردار بود. 

قائدی افزود:استارت اول مسابقه برای رده سنی نوجوانان و جوانان زده شد که ۴ دور این مسیر ۳۴۰۰ متری را پیمودند و در انتها در رده سنی نوجوانان طاها قاسم نژاد از شیراز توانست با زمان ۱:۱۲:۵۸:۸۸۵ زودتر از سایرین از خط پایان عبور کند و به مقام اول نوجوانان دست پیدا کند و بعد از او سیدامیر حسینی از کازرون با زمان ۱:۱۳:۳۸:۷۰۶ و بنیامین باقری از شیراز با زمان ۱:۱۹:۰۲:۶۸۱ به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند. 

وی گفت: در رده سنی جوانان نیز امیرعلی پیروی از کازرون با زمان ۵۷:۴۶:۸۷۹ موفق شد زودتراز سایر رقبا از خط پایان عبور کند و به مقام نخست این رده برسد پس از او علی رضا حاجتی از شیراز با زمان۱:۰۱:۰۷:۵۲۲ و رضا کشت گر از شیراز با زمان ۱:۰۳:۱۰:۲۳۲ به مقامهای دوم و سوم دست یافتند.

رئیس هیأت دوچرخه سواری فارس بیان‌کرد: در رده سنی بزرگسالان که در ۶ دور برگزار شد، فرشید صلاحیان از تیم کازرون و نفر اول رنکینگ کشور توانست با زمان ۱:۱۵:۵۱:۱۶۰ زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کند و بعد از او نیما جمشیدی از سپیدان با زمان ۱:۱۶:۱۷:۲۱۵ و رامتین بیضاوی از شیراز با زمان ۱:۲۶:۴۸:۹۹۸ موفق به اتمام مسابقه و کسب سکوی‌ دوم و سوم این مسابقه شدند.

پس از سوت پایان مسابقه به نفرات برتر هر سه رده سنی حکم و مدال قهرمانی استان اهدا شد و همچنین به همه عوامل اجرایی مسابقه لوح تقدیر اهدا شد.

به گزارش ایلنا، این مسابقه شش مهرماه  در پارک قندیلی (رصدخانه) کلانشهر شیراز با حضور مسعود رزم خواه قائم مقام هیات استان، دبیر هیات استان مجتبی زینلی، علیرضا زجاجی روابط عمومی هیأت دوچرخه سواری استان، هوشمند رئیس هیات شیراز، نایب رئیس هیات استان خانم صابرزاده وابن تقی نایب رئیس هیات شیراز و همه عوامل اجرایی استارت خورد که در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسال طبق بخشنامه برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز