خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری سرعت قهرمانی استان جام ولایت در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۰۶۶

مسابقات دوچرخه‌سواری سرعت قهرمانی استان جام ولایت در چهار ماده و در دو رده جوانان و بزرگسالان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مجید طهوریان عسکری سرپرست هیأت استان با اعلام این مطلب گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری سرعت در ماده های سه کیلومتر و چهار کیلومتر انفرادی،اسکرچ و ۲۰۰ متر در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد و با حضور ۳۵ ورزشکار از استان خراسان رضوی برگزار شد.

طهوریان‌عسکری افزود: مسابقات جام ولایت در دو بخش جاده و سرعت در روزهای ۱۹ و ۲۴ تیر ماه و به مناسبت گرامیداشت سالروز حضور رهبر انقلاب در آرامگاه فردوسی به صورت استانی برگزار شد و با هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ایران، درصدد هستیم تا از سال آینده به صورت کشوری این مسابقات را برگزار کنیم. 

محمود ناصری سرپرست دبیری هیأت دوچرخه سواری استان نیز افزود: در پایان این رقابت ها در مسابقه ۲۰۰ متر جوانان، سهیل عباسیان اول شد و امیرعلی علیزاده و امیررضا شکاری دوم و سوم شدند و در بخش بزرگسالان نیز محمد دانشور،حسن‌حصاری و احمد نصرآبادی حائز رتبه های برتر شدند.

وی در خصوص نفرات برتر رشته ۴ کیلومتر انفرادی بزرگسالان گفت: در این بخش داوود محمدآبادی به مقام اول دست یافت و امتیاز کریمی و مهدی روزبهان دوم و سوم شدند.

ناصری بیان کرد: در بخش ۳ کیلومتر انفرادی در رده جوانان سپهر نظافتی اول، سپهر خانی دوم و بنیامین فنایی سوم شد.

رحیمیان سرپرست کمیته داوران هیئت دوچرخه‌سواری استان نیز با اشاره به حضور قدرتمند ورزشکاران در ماده اسکرچ و نتایج بسیار نزدیک گفت: در این ماده در بخش جوانان سپهر خانی اول شد و بنیامین فنایی و سپهر نظافتی مقام دوم و سوم را کسب کردند و در بخش بزرگسالان نیز مهدی روزبهان،امتیاز کریمی و امیرحسین محمدی اول تا سوم شدند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز