خبرگزاری کار ایران

در تابستان امسال؛

تردد در راه‌های قزوین از مرز ۱۰۱ میلیون دستگاه خودرو گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۵۹۷

رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای قزوین از ثبت تردد ۱۰۱ میلیون و ۷۰ هزار و ۹۱۱ دستگاه وسیله نقلیه در راه‌های این استان در ایام تابستان امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین پورهاشمی با اعلام این خبر گفت: میزان تردد در راه‌های استان نسبت به تابستان سال گذشته ۱۳ درصد رشد داشته است.

رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای قزوین عنوان کرد: بیشترین تردد در ایام تابستان با یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۴۱۰دستگاه خودرو در روز ۲۲ شهریورماه به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: ۱۵درصد از تردد ثبت شده در این ایام مربوط به خودروهای سنگین بوده است.

این مسئول تعداد تخلف سرعت غیرمجاز ثبت شده را در این مدت  ۱۴۹ هزار و ۲۹۵ مورد عنوان کرد و گفت: این تعداد تخلف در محورهای مواصلاتی قزوین از طریق سامانه ثبت دوربین‌های نظارتی مرکز مدیریت راه‌ها در معابر برون شهری ثبت و ضبط شده است.

وی یادآور شد: در ایام تابستان متوسط سرعت تردد در کل شبکه جاده‌ای این استان ۷۷ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: در فصل تابستان امسال همکاران این مرکز به  ۵ هزار و ۷۱۹ تماس مردمی در خصوص راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای پاسخ دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز