خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های مازندران حبرداد:

افزایش کنترل نظارت جاده ای در راههای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۵۴۴

۱۵۸ شرکت حمل و نقل مسافر بر، ۶ شرکت حمل و نقل بین المللی کالا، ۲ شرکت حمل و نقل بین المللی مسافر بر در مازندارن فعال هستند.

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های مازندران گفت: ۴۴درصد دوربین تصویری، ۷۳دستگاه تردد شمارو ۸ زوج دوربین تردد خودرو های در راههای مواصلاتی مازندارن ثبت و ضبط می کنند.

به گزارش ایلنا، مدیر کل حمل ونقل و پایانه های مازندران به مناسبت دهه ایمنی با اشاره به اینکه افزایش نظارت های جاده ای موجب کاهش تصادفات رانندگی می شود گفت: رعایت قوانین رانندگی باید در تک تک افراد جامعه الزامی شود تا شاهد حوادثتلخ جاده ای نباشیم
احمد افرین محمد زاده با بیان اینکه ۴۴دوربین تصویری در جاده ای مازندران نصب شده است افزود: ۷۳ دستگاه تردد شمار انلاین و ۸ زوج دوربین پلاک خوان از گلو گاه تا امل تردد خودروهای ثبت می کند.

به گفته وی: دستگاه های WIM در فاصله های یک کیلو متری پلیس راه راه اندازی می شود بیان کرد: این دستگاه وزن، سرعت و پلاک خود روها را ثبت و ضبط می کند.

مدیر کل حمل و نقل پایانه ها مازندران با اعلام این خبر که در راههای مواصلاتی هراز و سواد کوه تابلو های ۵۰ متر دیجیتال نصب خواهد شد گفت: این تابلو ها نقشه های ترافیکی جاده هارو به صورت انلاین به رانندگان نشان خواهد داد.

وی بیان داشت: ۱۶۲ پل عابر پیاده در استان نصب گردید و تا پایان امسال هم ۱۴ پل عابر راه اندازی خواهد شد.

محمد زاده افزود: ۱۵۸ شرکت حمل و نقل مسافر بر، ۶ شرکت حمل و نقل بین المللی کالا، ۲ شرکت حمل و نقل بین المللی مسافر بر در مازندارن فعال هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز