خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای عنوان شد؛

رسیدگی به مطالبات "رضایت خودرو طراوت نوین" وارد مرحله جدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۴۹۰

آغاز فعالیت کمیته صحت‌سنجی اسناد طلب‌کاران

کارگروه شرکت‌های خودرویی استان قزوین دوازدهمین اطلاعیه خود را در خصوص "شرکت رضایت خودروی طراوت نوین " صادر کرده و از آغاز فعالیت کمیته صحت سنجی اسناد و مدارک طلب‌کاران و تشخیص میزان مطالبات آنان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، اطلاعیه جدید کارگروه شرکت‌های خودرویی استان قزوین منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است:

«در آخرین جلسه کارگروه، پیشنهاد بعضی از طلب‌کاران پرونده محمد غفاری و شرکت "رضایت خودروی طراوت نوین" مبنی بر آغاز به کار کمیته صحت سنجی اسناد و مدارک طلب‌کاران و تشخیص میزان مطالبات آنان به اجماع مورد تایید اعضای کارگروه قرار گرفت که از روز دوشنبه سوم مهر ماه فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

در مورد آغاز به کار کمیته واگذاری یا فروش اموال نیز پیگیری‌ها جهت هماهنگی با مرکز همچنان ادامه دارد که به محض وصول نتیجه مراتب به اطلاع خواهد رسید.

مجدداً تاکید می‌‌شود مسئولان استانی علاوه بر اینکه مستمراً پیگیر حل مشکل و پرداخت مطالبات هستند به هیچ وجه من‌الوجوه تابع تهدیدات عده‌ای قانون‌گریز نخواهند بود.

ضمناً دستور قضایی جهت شناسایی و تعقیب کیفری افرادی که دیگران را به تجمعات غیرقانونی (که غالباً منجر به اخلال نظم عمومی و تضییع حقوق دیگران می‌شود) فراخوان می‌دهند و یا اینکه به هر نحوی این تجمعات را راهبری یا کمک می‌کنند صادر شده است.

سامانه‌های اطلاع رسانی کارگروه و نیز دریافت اطلاعات، ایجاد و مشخصات آن‌ها اعلام شده و این ارتباط دو طرفه مردم و مسئولان برقرار شده است؛ علاوه بر آن نمایندگان نیز هفته‌ای یک نوبت می‌توانند با هماهنگی قبلی با مسئولان قضایی دیدار و حضوراً نیز مطالب خود را بیان کنند.

از این پس هیچ مسئولی از مسئولان استانی برای بیان مطالب در جمع چنین اجتماعاتی که موجب نقض حقوق دیگران می‌شود حاضر نخواهند شد.

تجمع جمعه گذشته نیز از این جهت که مخل حقوق نمازگزاران و همچنین مسدود شدن خیابان شد مورد اعتراض افراد واقع شده است.

نشانی سامانه اطلاع رسانی کارگروه: http://Edalatgostarqazvin.ir

شناسه کاربری دریافت اطلاعات بر بستر پیام رسان ایتا @vosoolettelaat است.

بنا بر اعلام مراجع قضایی در مراحل قبل، مجموع تعداد مالباختگان در این شرکت 38 هزار نفر است و درحال حاضر دستگاه قضا در استان قزوین در پیگیری پرونده‌هایاین شرکت و سایر شرکت‌های پیش‌فروش خودرو به صورت جدی وارد شده و مدیران چند شرکت دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز