خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ کارگروه شرکت‌های خودرویی قزوین؛

آخرین وضعیت اموال توقیف شده شرکت "رضایت خودرو طراوت نوین" تاکستان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۰۵۶

در اطلاعیه جدید کارگروه شرکت‌های خودرویی استان قزوین، آخرین وضعیت اموال و دارایی‌های شناسایی و توقیف شده متعلق به شرکت رضایت خودرو طراوت نوین/محمد غفاری، اعضای خانواده و شرکاء/ اعلام و تاکید شد، فروش این اموال برای پرداخت مطالبات سرمایه‌گذاران خواهد بود و چیزی متعلق به دولت نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، دادسرای عمومی و انقلاب مرکز قزوین، اطلاعیه شماره هشت کارگروه شرکت‌های خودرویی استان قزوین را صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

"نظر به بررسی و تحقیقات به عمل آمده تاکنون تعداد ۱۶۵ فقره پلاک ثبتی که متعلق به شرکت وابسته به آقای محمد غفاری، همسر نامبرده و اشخاص ثالث که از نامبردگان به نام آن‌ها (اشخاص ثالث) انتقال یافته شناسایی و توقیف گردیده است که نیازمند بررسی بیشتر است.

از تعداد فوق ۲۴ فقره متعلق به شرکت مذکور، محمد غفاری و همسرش و ۱۴۱ فقره متعلق به اشخاص ثالث است که توسط محمد غفاری به دیگران انتقال یافته است.

توقیف پلاک‌های ثبتی که به نام اشخاص ثالث انتقال یافته با استفاده از ظرفیت‌های قانون مبارزه با پولشویی صورت گرفته است.

تعداد ۸۸ دستگاه خودرو اعم از سبک، سنگین، داخلی و خارجی از جمله آمبولانس و آتش‌نشانی نیز توقیف شده است.

از اموال منقول و غیرمنقول توقیفی متهمین طبق آخرین قرارداد تسویه صورت خواهد گرفت و در همین راستا تمامی مراجع ذی‌ربط به صورت شبانه روزی در تلاشند تا در جهت احیاء حقوق شکات اموال مخفی متهم را شناسایی نمایند، لذا امید است شکات محترم تا حصول نتیجه مطلوب، آرامش خویش را حفظ و دستگاه قضایی را در شناسایی اموال و مرتبطین یاری کنند.

معیار پرداخت مطالبات افراد، قرارداد است آنچه که اعلام شده سودهای کلان شامل کسانی است که به عنوان مثال با سرمایه اندک ظرف چند سال صاحب سودهای کلان شده‌اند که تاکنون بخشی از این افراد هم خود و هم اموال‌شان بازداشت شده‌اند که این روند همچنان ادامه دارد و همانگونه که قبلا هم گفته شده تعداد این افراد نسبت به مجموع طلبکاران اندک است. نتیجه این اقدام خدمتی است به طلبکاران قانونی.

کسانیکه با انتشار اخبار بی پایه و اساس مرتکب نشر اکاذیب می‌شوند و اذهان عمومی را مشوش می‌کنند از قبیل اینکه پول حاصل از فروش اموال توقیفی دستگاه قضایی به دولت تعلق می‌گیرد کذب محض و لذا مجرم بوده و تحت تعقیب قرار خواهند گرفت. 

عهد و قسم ما خدمت شبانه روزی برای حل مشکلات جامعه است ولی همگان بدانند که در تمام مراحل رسیدگی به این پرونده تنها قانون فصل الخطاب است.

ارائه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و اطلاعات و معرفی اموال و دارایی‌های متعلق به شرکت رضایت خودرو طراوت نوین، محمد غفاری، اعضای خانواده و شرکاء از طریق شناسه کاربری زیر مقدور شده است.

در پیام رسان ایتا می‌توانید مدارک و مستندات خود را به نشانی vosoolettelaat @ ارسال کنید."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز